Skirm organiseren

Waar?

• Totaal aantal stemmers
    15

frogxD

Member
29 mrt 2017
23
18
Trophies
3
Allen,

Ik zat er zelf aan te denken om eens een mooi evenement te organiseren in een verlaten fabriek en/of verlaten ziekenhuis en/of verlaten gevangenis met in ieder geval de volgende modes:

- hold the objective
- conquest
- secure the hostage
- demolition

Naar mijn inzicht is een gevangenis of ziekenhuis iets meer geschikt, ivm de pleintjes, verschillende routes, setting en natuurlijk close combat.

Nu is mijn vraag aan jullie, wat zou jullie het leukste lijken?

Stem op de poll of laat je horen in de reacties.

Heads up!

Zat hier ook al aan te denken.. Hier in Eindhoven staan genoeg oud Philips gebouwen leeg...

Een gevangenis lijkt me juist minder geschikt aangezien die vaak uit lange gangen met cellen bestaan. Voor room clearing erg leuk maar denk dat je er naar 4 cellen wel klaar mee bent.
Een ziekenhuis idem.

Persoonlijk zou ik voor een fabrieks pand gaan, dat is onvoorspelbaar.

Een gevangenis lijkt me juist minder geschikt aangezien die vaak uit lange gangen met cellen bestaan. Voor room clearing erg leuk maar denk dat je er naar 4 cellen wel klaar mee bent.
Een ziekenhuis idem.

Persoonlijk zou ik voor een fabrieks pand gaan, dat is onvoorspelbaar.

Opzich bied dat ook wel mogelijkheden, alleen zit ik te denken wat je daar met die grote open hallen kan / moet doen, als het maar voor een dagje is. Vol zetten met obstakels e.d. is voor 1 dagje best veel moeite / kosten / afval dacht ik zo.

Tja dat is afhankelijk van het type fabriek.
Je hebt bijvoorbeeld ook fabrieken welke 1 centrale hal/productie ruimte heeft en de rest is een doolhof aan ruimtes. Dan nog een stukje kantoor gedeelte erbij eventueel met zicht op de productie ruimte.

Maar hoe wil je het gaan organiseren? Voor zo ver ik weet moet het toch door de nabv goedgekeurd zijn als zijne skirm locatie, denk aan veiligheid, geen gevaarlijke trappen etc etc

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Inderdaad wat @bvdzeeuw zegt. Of je topic moet gewoon een ''brainstorm'' sessie zijn, dan begrijp ik het absoluut. Er staan in Nederland zat mooie panden en terreinen leeg, maar voordat je daar daadwerkelijk een officiële skirm kunt neerzetten ben je wel even bezig.

Zolang het onder / tot de 20 personen blijft, en het geen commercieel belang dient, mag het volgens mij.

Uiteraard wel de standaard veiligheidsvoorschriften hanteren, dus afgeschermd van openbarewegen ect.

Zolang het onder / tot de 20 personen blijft, en het geen commercieel belang dient, mag het volgens mij.

Uiteraard wel de standaard veiligheidsvoorschriften hanteren, dus afgeschermd van openbarewegen ect.

Serieus? Dat wist ik niet. Verandert de zaak wel, als dat echt zo is.

Nu moet ik wel zeggen ... 20 man op 3hectare is misschien wel een beetje weinig, niet?

Zal volgende week eens met de NABV bellen om te zien hoe of wat, dit was ik sws al van plan, maar voor nu is en blijft dit even een brainstorm topic.

Heads up lads!!

Ik heb ook al met zo'n wild idee rond gelopen maar na mij verdiept te hebben in wat er bij komt kijken was ik er helemaal klaar mee.
Dat waren dan wel grote events waar ik mijn gedachten op had.

Waar je vooral tegen aan zal lopen is dat iemand waarschijnlijk toch iets van huur wilt hebben? Ook zijn er bepaalde regels over het veilig maken van de omgeving. Denk aan de netten om een locatie heen?

Rafael van RTT komt volgens mij wel weg met "vreemde" locaties. Al moet je daar wel gewoon voor betalen. Het moet dus te doen zijn!

Waar je vooral tegen aan zal lopen is dat iemand waarschijnlijk toch iets van huur wilt hebben? Ook zijn er bepaalde regels over het veilig maken van de omgeving. Denk aan de netten om een locatie heen?

Rafael van RTT komt volgens mij wel weg met "vreemde" locaties. Al moet je daar wel gewoon voor betalen. Het moet dus te doen zijn!

Hier was ik wel van op de hoogte, laten we ff ontopic blijven, locatie :D

Stel je hebt een locatie gevonden. Hoe denk je alles aan te gaan kleden? Heb je ervaring met het organiseren van skirms? Hoe groot is jouw organisatie? Hoeveel marshalls ga je inzetten etc etc etc etc.
Er komt heel veel bij kijken.
Ik vind het dapper dat iemand die vorige week zijn eerste skirm heeft gespeeld waarschijnlijk nog geen eens nabv lid is en dan al een mega skirm wil organiseren.

• Leuk
Waarderingen: Vladimir en Pietjepuk123
Mijn stem zou gaan naar het ziekenhuis
Gevangenis is vooral veel kleine ruimtes en wordt een pang festijn (met alle bijkomende problemen en gezeik)
Fabriek is vragen om valpartijen en mensen die zich overal en nergens aan gaan bezeren.

Ziekenhuizen daarentegen zijn vaak ruim opgezet met brede gangen dus is er genoeg ruimte voor beweging en het voorkomen van een tunneleffect. Enige moeilijkheid zijn de eventuele trappenhuizen die vaak wel nauw zijn daar ze vaak bedoeld zijn voor noodgevallen.

Over het wel of niet haalbaar zijn zal ik geen uitspraak doen (want dat is een ander onderwerp) behalve dat je een zeer grote uitdaging staat te wachten.

• Leuk
Waarderingen: Jan
het plaatsje Doel in belgie staat al jaren leeg. Daar zouden ze eens iets moeten organiseren maar dan wel met 200 man ofzo xD