Skirm organiseren

Waar?

• Totaal aantal stemmers
    15
Er wonen nog steeds mensen in Doel, @The Walker ... dus helemaal leeg is het niet. Daarnaast zou de omgeving compleet afgezet moeten zijn.
Maakt het alleen maar realistischer als er nog mensen wonen :P ja inderdaad wel een heel gedoe, zat een beetje te dromen.
Zou mij wel heel vet lijken om eens een skirm te doen in verlaten dorp ofzo.

Ik pleit nog steeds voor een terrein met kapotte huizen, industrie, stukje woodland, paar verharde wegen. Dit soort velden heb je super veel in o.a Rusland. Veld dat er voor mij het meest op lijkt is Gasselte, met de bungalows.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Of engeland.
Daar worden ook skirms gehouden op terreinen waar o.a.de S.A.S.traint en dat zijn compleet nagebouwde dorpen.:D

Of engeland.
Daar worden ook skirms gehouden op terreinen waar o.a.de S.A.S.traint en dat zijn compleet nagebouwde dorpen.:D

Oude vliegbasis hier in Soest zou wel tof zijn :P Heb alleen geen idee of daar nog iets van verlaten gebouwen staan.

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
Het oude ziekenhuis in Brunssum zou ideaal zijn. Ik heb daar gewerkt. Het is geen al te groot ziekenhuis, met een kelder, begane grond en een 1e verdieping. Op de 2e verdieping zitten de operatiekamers. Dit gedeelte lijkt mij niet geschikt.
Verder heeft het een jaar gediend als AZC, maar staat nu helemaal leeg en staat te koop.
Er is ook een mooi stukje buiten terrein bij, maar dan zou het afgezet moeten worden, want het openbare bos loopt erachter langs.

Het pand staat te koop voor 1,1 miljoen. Dus als je een beetje geld over hebt, is de gemeente zelfs van plan om het bestemmingsplan om te gooien naar recreatief.
Het pand is 22.000 m2 groot en het kavel is 55.000 m2.

Iemand die een paar euro over heeft voor dit vette project ? XD

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Riley en Jan
Wat een ontzettend goed initiatief!
En los van de peiling, laten we met z'n allen hopen dat dit lukt. Zou wel heel erg gaaf zijn.
Heb gestemd ;-)

Ik ben ook met diverse locaties bezig geweest.
defensie; zolang het niet op biedboek staat heb je geen succes
overig: zolang gemeenste niet positief over airsoft is heb je weinig succes. daarnaast moet je dan ook nog met de eigenaar rond komen en bij eerste gesprek strand dat al vaak.