Skirm Zaterdag 12 september/weekend Area 57 The Chambers

Landon

New Member
4 jun 2015
2
0
Trophies
1
Hoi mannen!

Ik ga met een groep vrienden het weekend van 12 en 13 september naar Belgie om daar te skirmen bij Area 57, The Chambers!

Het is natuurlijk ook mogelijk om 1 dag te gaan ipv het hele weekend, maar als je het weekend gaat heb je drie skirms, namelijk op zaterdagdag, zaterdagavond en zondagdag!

Skirm linkje: http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/chambers-area-57-weekend-skirm/

Ik heb al op het werk vrijgevraagd voor dat weekend.

Dus waarschijnlijk zal ik er het hele weekend bij zijn. 

Kan het echter nog niet garanderen. Ik wacht ff af tot ik op het werk mijn vrijverzoek bevestigd krijg.

To be continued

Als ik kan liften met iemand Ga ik Zeker weten mee naar The Chambers

Iemand die langs Haps op Rijd?(Langs Nijmegen op is langs Haps op)

Als het goed is heb ik tegen die tijd alles binnen en zou ik graag mee gaan. Echter moet ik net als Manderspaul eerst ff vrij krijgen dat weekend.

Als ik ook alle gear binnen heb ben ik ook het hele weekend van de partij!

Ik ga idd mee met the corp. Maar ik praat liever niet over andere teams op dit forum

Maakt ons niet uit Juul. Zolang het forum gangers zijn die over een team praten, en niet een team is die hier alleen wervings post plaatst en vervolgens niets van zich laat horen. :) Mooi dat je een team hebt gevonden. Is het The Corporation? Die nu ook thuisteam van Veluwe zijn geworden? 

Maakt ons niet uit Juul. Zolang het forum gangers zijn die over een team praten, en niet een team is die hier alleen wervings post plaatst en vervolgens niets van zich laat horen. :) Mooi dat je een team hebt gevonden. Is het The Corporation? Die nu ook thuisteam van Veluwe zijn geworden? 

The Corporation gaat inderdaad ook dat weekend, oftewel thuisteam van Veluwe Airsoft :')

Ik ben nog niet officieel bij een team aangesloten

Het is inderdaad The Corporation die het Thuisteam van VA zijn geworden die dan gaan

6 september heb ik een Prive skirm met een deel van hun team.

Zou gaaf zijn als je idd lid kan worden van TC.

ik ben sinds 30-8 officieel lid geworden van TRTF maar vriendschappen met andere teams en mensen kunnen nooit kwaad 

Trtf? Wel mooi van die naam dat mn autocorrect tetten als alternatief biedt

TRTF? uhhmmmm

Tactical Raiders of Terror Force? Noem maar wat aahhahah

Nee ff serieus wat is TRFT?

The Respawnables Task Force, leden zijn regio Dordrecht zoals te lezen op hun Facebook pagina.

PCU is aanwezig met 4 man dit weekend. De vraag is welke diehards zijn er al vanaf vrijdagavond :P

Desert Wolfpack is vanaf vrijdagmiddag/avond aanwezig, we hebben onze eigen huisje in de buurt gehuurd dus kunnen daar slapen, douchen en BBQ'en!

Ik had vervoer, maar die heeft afgezegt

@PCU-Zeb @Landon iemand van jullie met plek in de auto?