Skirm Zaterdag 25 juli/weekend Balls and Arrows

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Agenda link: http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/25-juli/


Hallo Hallo Hallo Hallo! 


PEW PEW! 19 JULI, WAAR WAAR? RSL? 


EDIT: 


Omdat een paar leden al hebben aangegeven het weekend van B&A te willen checken, is besloten de 19e te laten vallen, voor de 25e. In de datum prikker had 19 juni 31% aanmeldingen, de 25e, 30%. Ik heb mijn agenda kunnen omgooien waardoor ik de 25e ook kan, en we daardoor ineens 34% aanmeldingpercentage hebben op de 25e. Hierdoor is het gelijk de dag waarop de meeste aanmeldingen zijn in juli! 


Locatie: Balls and Arrows


Reden: B&A's eerste weekend skirm! 
 
grrrr,


op de zondag kan ik niet,moet werken in de horeca, is dan hoogseizoen
 
ik zou wel eens bij RSL willen kijken , A : het ligt niet ver van mij af en B: het klinkt schandalig maar ik ben er nog nooit geweest :p
 
OF OF OF! Tac Sim bij Airsoft-Heaven? Maar dat is misschien leuker met wat meer Airsoft-Heaven fans zoals Deny? 
 
OOHHHHH JAAAAA!!!!!! dat lijkt me ook wel een keer super tof.


Moeten we alleen wel snel mee zijn want die shizzle is super snel uitverkocht!! en we moeten dan ff goed uitzoeken welke factie we pakken.


Forget RSL lets go TACSIM!!!!


 
 
Helaas ben ik dan op vakantie, maar TacSim bij Airsoft Heaven klinkt wel goed, misschien ook een keer in augustus of oktober?
 
Einde van de maand zijn die altijd zei Sander net in een privé bericht, dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken FP! 
 
Ja ik was iets te enthousiast Tacsims vallen altijd gelijk met bunkerhill
 
Omdat een paar leden al hebben aangegeven het weekend van B&A te willen checken, is besloten de 19e te laten vallen, voor de 25e. In de datum prikker had 19 juni 31% aanmeldingen, de 25e, 30%. Ik heb mijn agenda kunnen omgooien waardoor ik de 25e ook kan, en we daardoor ineens 34% aanmeldingpercentage hebben op de 25e. Hierdoor is het gelijk de dag waarop de meeste aanmeldingen zijn in juli! 


Locatie: Balls and Arrows


Reden: B&A's eerste weekend skirm! 
 
Ik kan overigens dan alleen de zaterdag, als dat mogelijk is... Want ik zie in hun agenda alleen maar het hele weekend als kaart! :eek: 


Edit: net wat verder gekeken dan mijn lange neus lang is, en dat is gewoon mogelijk. Kost 5 euro meer dan een normale skirm
 
Ik wil graag pionieren bij de eerste weekendskirm van B&A! Ik teken voor het hele weekend dus. ;)
 
Ik wil graag pionieren bij de eerste weekendskirm van B&A! Ik teken voor het hele weekend dus. ;)

Stelletje patsers! En dat terwijl ik op vakantie ben en dus niet mee kan met jullie! 
 
Ik ga ook voor alleen de zaterdag deze keer. @Jan, ik weet niet hoe jij gaat, maar zou ik met jou mee kunnen rijden die dag?
 
Ik ga wandelen dus meerijden kan niet X'D 


heuu heuu heuujj nee uiteraard kan u mee! Ik zal deze topic trouwens even verplaatsen naar openbare gedeelte aangezien de locatie al besloten is ;) 
 
Ik moet nog kijken met mijn rooster van Juli of het mogelijk is die datum te skirmen!! anders om ik denk ik 1 dag!
 
Ik kom dan terug van vakantie, maar als iemand me nou ophaalt van eindhoven airport zaterdag dan wil ik wel eventueel. :p
 
Hardcore Gert-Jan! X'D 


@Conrex vergeet niet even op het event te klikken op onze site ^_^