Skirm Zaterdag 25 juli/weekend Balls and Arrows

Ik ga ook het hele weekend ,thuiswedstrijd hehehe :) . Zie ik jullie ook een keer in het eggie  Groetjes. 
 
Ik heb mezelf zojuist ingeschreven voor de 25ste, dit word mijn eerste keer op het veld. Ik kan namelijk gewoon niet wachten op een introducé dag:p Ik ben erg nieuwsgierig en sommige van jullie hebben me gewaarschuwd voor een verslaving. Maar dan heb ik ook een waarschuwing voor jullie: ik hoop dat de huurkit bestaat uit een wapen die niet al te pijnlijk zou zijn voor jullie;p

Tot de 25ste!
 
Gelukkig zit er in een huurkit geen "wapen" maar een AA of replica ;-)
 
Ik hoop voor genoeg body-armor voor jou @Gerrit93 , zodat de impact wat gedempt wordt voor je ;-)
 
Sander je heb gelijk het spijt me haha;) we gaan het zien ik heb er in ieder geval zin in.
 
Mocht ik vrij krijgen, dan ben ik er ook weer bij! Het weekend van 18 en 19 juli ben ik ook wel bereid om te skirmen. Meerdere die er zo over denken?
 
Ik zal op het werk eens kijken of ik ook mee kan, Ben nog nooit bij B&A geweest. Komt met name vanwege de afstand. Een weekend skirm maakt de lange rit al een stuk verdraagbaarder. 


Ik kom hier nog op terug.
 
Had graag mee gewild maar vrouwlief moet werken, dus heb ik de kinders die dag. Helaas
 
Gewoon meenemen en dan zelf in zon roze konijnen pak hijsen vanaf 12 jaar en ouder vinden ze dat geweldig (vrolijk terugdenken aan vroeger doet) XD