Skirm Zaterdag 25 juli/weekend Balls and Arrows

Als alles voor elkaar heb ( wat gaat lukken ) :p ben ik er ook bij . dit wordt dan mijn eerste skrim


en we zullen zien hoe het gaat.
 
Nou mensen het is zo ver ik heb uitsluitsel gekregen.


Helaas niet het antwoord waar ik op hoopte. Ik kan zodoende dus niet meegaan naar het B&A weekend.


Nou ja, heb het geprobeerd. Wilde niet lukken ivm extra inzet op het werk.


Weekend Bunker Hill augustus ben ik weer bij.


Veel plezier alvast allemaal, maak er een mooie dag/weekend van.
 
Hoe zit het met aanmelden voor alleen de zaterdag?


ik klik hier op ( 24-07-2015 tot 26-07-2015 - Weekend Skirm Balls and Arrows Skirm 24 tot 26 juli )


vervolgens vul ik alle gegevens in. en dan komt het


* kies Gewoone entree


moet ik dan bij die extra opties ook nog aanvinken (Deelname alleen zaterdag (Extra kosten) € 5,00)


of heeft dat alleen betrekking op de lunch?  wat ook wel lekker is lol
 
Ik heb er alleen zondag aangevinkt, denk niet dat het voor het eten is eerlijk gezegd
 
Idd, ik heb ook voor die optie gekozen ^_^ 


Ondertussen hebben we een klein elementje van 12 man op de site staan die komen! Mooi compact groepje nog.
 
de tijden op zaterdag zijn ook gewoon van


Tijden : 9:00 tot 9:30 aankomst, 10:00 starten , spelen tot 16:00.?


 


info is niet helemaal 100% duidelijk  kreeg namelijk in de mail weer


De Skirm is op 24-07-2015 van 15:00 am tot 16:00 pm. 


 


 


 
 
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken zaterdag met zulke grote teams! Nu maar hopen dat ik wel met ACN samen zit, ha!
 
Ik ben ook benieuwd! Ze hebben met missies de chokepoint in het midden al opgelost hoorde ik eerder. Ben benieuwd. De squad indeling is inmiddels voor 90% zeker en zal worden rond gestuurd zodra die 100% zeker is. 


Iedereen die zich heeft opgegeven in de agenda is ingedeeld en krijgt een mail met de indeling en wat andere uitleg. 
 
Ik doe op zaterdag mee en heb BA vandaag gemaild met de vraag om meer info over de dagindeling. Ik neem aan dat het om 09.00 uur verzamelen is en om 10.00 aanvang?


En ja, mijn eerste posting hier en zaterdag is mijn 2e skirm.. ben benieuwd hoe dit groentje dit gaat overleven.


 
 
Je kan mij (Michael) erbij zetten met enige airsoft ervaring en een radio! ;') (Sta bij Sander, team Bravo.)