Skirm Zaterdag 25 juli/weekend Balls and Arrows

Waar kun je de squad indeling zien, of is dat alleen voor leden?, en als je geen regen kleding hebt?
 
Het lijkt mee te vallen, en anders een leuke waterdichtsheid test voor mijn gear XD
 
Als je je hebt opgegeven in de agenda bij ons dan heb je een email gekregen met de squad indeling.
 
Dan is dat het waarschijnlijk, heb me gisteren pas opgegeven, de eerste keer eind vorige week was schijnbaar niet geregistreerd
 
Je kwam toch ook op zaterdag? Opzich is het geen probleem we hebben nog wel een plekje open in een squad.
 
KNMI Code geel voor zaterdag ... Gaat het dan nog wel door?  gezien de verwachte zware windstoten en gevaar op vallende takken etc.


 


hopelijk stellen ze de verwachting nog bij de komende uren :p
 
Ik denk dat het gewoon doorgaat. Ik heb overigens nog nooit meegemaakt dat een skirm werd afgelast. 


Maar dat weten we pas als we daar zijn. Ik denk dat ze sowieso gaan kijken hoe het zich ontwikkeld en niet op voorhand al gaan aflassen
 
Ja jammer van die windstoten... :eek: Ook met het oog op BB's die door een scheet al van baan kunnen veranderen. En inderdaad de vallende takken... Zware regen vind ik daarnaast ook eng voor de communicatie apparatuur :( 
 
Natuurlijk gaan we er gewoon voor en ik denk niet dat B&A het event canceld vanwege de kans op een zuchtje wind.


Wij komen uit Den Helder en daar "tocht" het altijd.


Daarom kunnen wij zo goed om een hoekje schieten.


En wat betreft de nattigheid; het schijnt nogal een speciaal effect te geven om een skirm in de regen mee te maken.


Wel helmpjes op voor eventuele takjes die naar beneden komen natuurlijk.
 
Denk niet dat Balls and Arrows dit gaat cancellen, behalve dat we misschien midden in een skirm naar binnen moeten als het te gevaarlijk wordt met eventuele onweer?


Ook mede omdat het een weekend skirm is en mensen vrijdag avond al komen, wordt het waarschijnlijk niet gecancelled.
 
Één keer de eer gehad in een monsoon te mogen airsoften, prachtige ervaring! Maar ik kneep hem achteraf wel voor mn radio en headset X'D 
 
Zaterdag om 09:00 aanwezig zijn toch? Zoals er op de website van B&A vermeld staat? Er stond namelijk 0 nuttige info in de bevestigingsmail van B&A haha
 
morgen rubberen bootjes maar mee nemen?? XD geeft wel gelijk een heel andere speel ervaring  aan de game.
 
Balen dat ik er niet bij kan zijn.


Ik hoop dat het weer jullie een beetje mee zit en jullie een leuke dag/weekend hebben.


Tot volgende keer Bunker Hill, dan ben ik er weer.