Sniper minder sloom maker

Zolang een sniper zwaarder kan schieten moet je er altijd gebruik van maken, maar dit ligt geheel aan je upgrades, met dit principe zou ik met mijn AEG ook .45 moeten gaan schieten want dat geeft theoretisch ook meer range, echter in praktijk zul je zien dat vanaf ongeveer .32//36 (afhankelijk van het syteem) het opeens meer achteruit gaat dan vooruit. Ik denk dat je nog een hoop moet lezen over snipers en het upgraden ervan, advies van QTAC is naar mijn mening nou niet echt geweldig. Ik zou eens rond kijken op het internet, zoals op bijvoorbeeld het airsoftsniperforum en daar of een build kopiëren of zelf samen stellen en dan daar al je vragen stellen en kijken of mensen bepaalde dingen af raden.
 
Ik heb een wolverine bolt in me sniper stel m bij de test af op de 480 fps met 0.20g en ik speel met 0.45g geoffs bio bbs. Range 90-110 meter ligt een btje aan de wind ook.. de bb gaat inderdaad een heel stuk langzamer maar door zn gewicht houd hij zn snelheid er wel langer in. Dus als jij bijv met 0.33 bb schiet zal hij int begin sneller zijn maar bij de 40-50 meter haalt mijn 0.45g bb joun 0.33g in.
 
Anders gezegt :p joun bb heeft ferrari remmen dus staat eerder stil en mijn bb heeft twingo remmen dus duurt ietsjes langer voor hij stil staat :p
 
Stiekem wel ja :oops:.. maar zonder een goeie bb heb je niet veel aan je range. Heb tot nu toe nog geen 1 flyer gehad met die 45 van geoffs. Met sommige andere merken moest ik soms wel een magazijn leeg schieten voor ik kon raken wat ik wou raken.. te veel na links na rechts ver er overheen enz..
 
@fatih61 Waar koop jij je GEOFF bb's? Ik wil ze namelijk ook een keer testen tegenover m'n Valken 0.36 ^^

Edit: Las net je post op een ander thread, thanks ^^
 
Laatst bewerkt:
Airsoft-munitie.nl

Je kan ze ook via outdoor and tactical bestellen is ies goedkoper.. paar euro's ma dan komt t via t buitenland dus duurt langer voor je ze hebt..
 
Airsoft-munitie.nl

Je kan ze ook via outdoor and tactical bestellen is ies goedkoper.. paar euro's ma dan komt t via t buitenland dus duurt langer voor je ze hebt..

Toppie goed om te weten :D
Zouden ze als ik ze bij airsoft munitie.nl met een dag of twee binnen zijn? Ik wil ze dan de 20ste bestellen, maar ga de 22ste (in de middag) naar BH en wil ze dan gaan testen ^^
 
Je kan ze ook eerder bestellen.. die bb's zijn best gewilt en raken overal snel uitverkocht..

In t begin toen ze er net waren.. denk nu jaartje geleden ofzo kon je ze alleen via outdoor and tactical bestellen en was altijd met 3-4 dagen uitverkocht en kwamen om de maand ofzo een x binnen..
 
Je kan ze ook eerder bestellen.. die bb's zijn best gewilt en raken overal snel uitverkocht..

In t begin toen ze er net waren.. denk nu jaartje geleden ofzo kon je ze alleen via outdoor and tactical bestellen en was altijd met 3-4 dagen uitverkocht en kwamen om de maand ofzo een x binnen..
Goed plan, ik ga even kijken ^^
 
Terug
Bovenaan