Sniper Newbie, reporting for duty!

Rowie100

New Member
11 aug 2015
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal!

Mijn naam is Rowan, ben 23 jaar en kom uit de kop van Overijssel (omgeving Steenwijk). Nadat ik 26 juli met een goede vriend van mij de Airsoftcarriére bij Balls and Arrows (Lelystad) heb afgetrapt met een epische huurset, was ik direct verkocht. De sfeer die er hing tijdens de Skirm was echt super! Vandaar dat ik gelijk mijn NABV heb aangevraagd (die reeds sinds drie dagen binnen is)!

Mijn gear is inmiddels ook compleet. De sniper die ik ga gebruiken is de Well MB-10 (Iemand tips/advies over deze rifle? Altijd welkom!). Daarnaast heeft Facebook en zijn 'Airsoft Aanbod' in combinatie met een bezoek aan de dump in Kampen gezorgd voor een goede basis van mijn gear. Volgende week ga ik beginnen aan een Ghillie project.

Binnenkort ga ik waarschijnlijk weer deelnemen aan een skirm bij Balls and Arrows (Lelystad)! Hopelijk tot daar ;)

Hoi en welkom!

Ga je de sniper ook nog upgraden of laat je 'm stock?

Welkom Rowan,

Kijk aan, eindelijk weer eens iemand uit deze regio (Kampen).

Waarschijnlijk heb je het al gelezen, maar ik ga het toch zeggen. Maar Je bent je er van bewust dat het starten met een sniper niet aan te raden Is? Het Is verstandiger eerst het spel te leren kennen met een standaard AEG, en als je dat door hebt (en door hebt dat sniperen in airsoften heel wat anders Is, dan in het echt.) dan kun je altijd nog overwegen te gaan sniperen.

Welkom,

Vergeet voordat je verder gaat niet een sidearm aan te schaffen. Bij veel organisaties is dat plicht voor de schoten tussen de minimale schietafstand van de sniper en de pang afstand.

haha ja precies Oddball! Al mag je bij Bunker Hill op 15 meter pangen met je sniper rifle... 

Maar welkom op ons forum Rowan! Leuk dat je eerste airsoft dag bevallen is! Aparte keuze dat je met een sniper begint zoals Eviltwin al aangeeft.