Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als we idd met 30 man van ACN (en friends) kunnen gaan en ik vrij ben ben ik er voor!
Heb de promo video gezien en denk dat je hierbij wel met alleen ervaren spelers moet gaan aangezien de 2 andere teams dit waarschijnlijk ook zullen doen( dit om te voorkomen dat je vanaf de 1e seconde compleet overhoop gelopen wordt).
Dit is op een zondag toch? Zo ja: count me in! Kan het aan mijn teamleden vragen ook. Als die niet kunnen moet ik helaas echter wel meerijden met iemand. Ben woonachtig in Hellevoetsluis. Kan eventueel ook in Alphen a/d Rijn overnachten om daaruit te vertrekken.
Hmmm! Not sure if like. Wordt mij al bijna te competatief met teams van teams in plaats van teams van randoms. Misschien wel leuk om te proberen, maar dan moeten we echt RETE strak spelen! Omdat je anders alleen maar in je spawn gaat hangen.
Hmmm! Not sure if like. Wordt mij al bijna te competatief met teams van teams in plaats van teams van randoms. Misschien wel leuk om te proberen, maar dan moeten we echt RETE strak spelen! Omdat je anders alleen maar in je spawn gaat hangen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.