Speciale Skirm area57 15 november

Arjan

ACN Medic
15 okt 2014
403
188
Trophies
22
Hoi mensen kreeg een bericht van area 57 of we intresse hadden in dit event dus eens kijken of we 30 man bij elkaar kunnen krijgen

Ik heb interesse, en ik zou extra mensen van TRTF kunnen vragen als het nodig is

Als we idd met 30 man van ACN (en friends) kunnen gaan en ik vrij ben ben ik er voor!

Heb de promo video gezien en denk dat je hierbij wel met alleen ervaren spelers moet gaan aangezien de 2 andere teams dit waarschijnlijk ook zullen doen( dit om te voorkomen dat je vanaf de 1e seconde compleet overhoop gelopen wordt).

Uiteraard alle respect voor beginners.

Ik hoor graag of er genoeg animo is

Dit is op een zondag toch? Zo ja: count me in! Kan het aan mijn teamleden vragen ook. Als die niet kunnen moet ik helaas echter wel meerijden met iemand. Ben woonachtig in Hellevoetsluis. Kan eventueel ook in Alphen a/d Rijn overnachten om daaruit te vertrekken.

Hmmm! Not sure if like. Wordt mij al bijna te competatief met teams van teams in plaats van teams van randoms. Misschien wel leuk om te proberen, maar dan moeten we echt RETE strak spelen! Omdat je anders alleen maar in je spawn gaat hangen. 

Hmmm! Not sure if like. Wordt mij al bijna te competatief met teams van teams in plaats van teams van randoms. Misschien wel leuk om te proberen, maar dan moeten we echt RETE strak spelen! Omdat je anders alleen maar in je spawn gaat hangen. 
@jan
Hoeft niet teams van teams te zijn, als de squads maar op elkaar in gespeelt zijn

Same thing Juul ^_^ 

Zon moeizame radio communicatie bij de deployment als met @joris de 26e, is dan iets wat je niet kunt gebruiken in ieder geval ;)