Specna Arms Midcaps feeden niet/nauwelijks

Bijna alle goede midcaps zijn aan de prijs maarja, dat komt ook met de hobby. Voor wat hoort wat toch

Kun je er dan Zondag misschien een meenemen? Dan kan ik er even eentje proberen, dan weet ik of het wellicht aan mijn midcaps ligt of aan de replica :)

Ik neem ze allemaal mee, anders kan ik niet spelen =P
En je replica is bijna hetzelfde als de mijne behalve uiterlijk dan.

Natuurlijk ^^
Ik hoop dat alles dan binnen is btw, want gister is Taiwangun pas met mn bestelling begonnen :neutral:

@ChaoSState Dat zal denk ik net na het weekend komen meestal kost het gemiddeld 3 a 4 werkdagen bij de meeste mensen nadat het is verstuurt.

Ik gebruik zelf de G&G 120bb midcaps en toen ik ze kocht had ik ook ergens op internet gelezen dat je ze moest smeren en eerst inwerken... bij 1 geprobeerd en dat werd 1 grote klieder/klere bende, dus deze helemaal uit elkaar gehaald, schoongemaakt, terug in elkaar gezet en vervolgens alle magazijnen in 1x volgestouwd tot aan de max, zonder extra smering en ze werken nu al een jaar zonder enig probleem.
Dus ik geloof allemaal niet zo in dat gesmeer en gevet... if it ain't broke, don't try to fix it

Ik heb het probleem bij mn nieuwe AK midcaps van Cyma.
Twee bb's gaan ergens scheef zitten en dan feed hij niet meer -.-

ChaoSState;20598 zei:
Ik heb het probleem bij mn nieuwe AK midcaps van Cyma.
Twee bb's gaan ergens scheef zitten en dan feed hij niet meer -.-

Laat me raden? Je gebruikt Bioval bb's?

Nee, gunfire bb's. In mn m4 lowcaps heb ik nergens last van.
Ik heb de follower uit de magazijnen gehaald en nu loopt het een stuk beter. Maar ik ga weer over op lowcaps, want de veer van de midcaps is samengesteld met een plastic blokje in het midden en ik denk dat die soms een beetje blijft haken.

mmm ik weet dat het probleem met die Bioval bb's lag in het feit dat ze een kleinere diameter hebben dan de meeste bb's, maar met de gunfire bb's ben ik niet bekend en als ze wel goed feeden in een lowcap dan zal het probleem idd wel in de veer/follower zitten.