Specna Arms SA-B02 met tan RDS

mwilliam

Well-Known Member
5 feb 2017
98
35
Trophies
7
Hey, lang geleden dat ik hier iets heb gepost.
Had het erg druk de laatste maanden, maar ik ben terug!

Ik heb dus vandaag per ongeluk een tan RDS besteld ipv een black.
Nu zit ik dus te denken om de bestelling te cancelen, en toch de zwarte te bestellen.
Maar ik vind de tan er toch ook wel mooi uitzien.

Wat is jullie mening hierover?

Ik hoor het graag! :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Half tan SA B02 bezitter. Als je het mooi vind is het tacticool verantwoord

Precies! Wat wij mooi vinden, is stiekem niet belangrijk :) Gewoon doen wat je zelf het vetst vindt.

Zeer zeker gewoon je eigen gevoel volgen. Al zou jij graag een roze willen hebben, wie zijn wij dan om je tegen te houden?
Zijn toch jou centen ;)

Zeer zeker gewoon je eigen gevoel volgen. Al zou jij graag een roze willen hebben, wie zijn wij dan om je tegen te houden?
Zijn toch jou centen ;)

Dat was het duwtje wat ik nodig had... ik heb hem gelijk besteld!

gygy-pink_1_mark.jpg

Nee, alle gekheid op een stokje, koop inderdaad wat je zelf leuk/vet/cool/tactical/tacticool vind staan op je replica. :cool:

Mogelijk dat je nog wat meer externals in tan kunt kopen voor echte half tan look, denk aan een foregrip, stock, rail cover, magazijnen, magpul etc. ;)

@michielvdz dat is inderdaad wat ik bedoelde. ;)

En ik heb deze al meerdere malen in het veld gezien. Dat metallic kleurtje van de loop en buffertube vind ik eerlijk gezegd best nice:D

• Leuk
Waarderingen: michielvdz
Dat was het duwtje wat ik nodig had... ik heb hem gelijk besteld!

gygy-pink_1_mark.jpg

Nee, alle gekheid op een stokje, koop inderdaad wat je zelf leuk/vet/cool/tactical/tacticool vind staan op je replica. :cool:

Mogelijk dat je nog wat meer externals in tan kunt kopen voor echte half tan look, denk aan een foregrip, stock, rail cover, magazijnen, magpul etc. ;)
Tan rail covers en angled grip komen vandaag :)

• Leuk
Waarderingen: michielvdz