Je AOE (angle of engagement) zou je ook na moeten kijken of die wel goed is.
Als je gears al op een verkeerde positie beginnen dan kan je de rest wel bedenken..................
Ook spreek je jezelf tegen met het "uitzonderingen daargelaten" daarna zeg je dat het weer niet kan?
/Offtopic; Met die uitzondering bedoel ik dus dat mensen veren erin gaan doen die extreem kort zijn en dus de piston niet eens volledig in de cylinder drukken. 2 woordjes die ik erbij het gezet in het geval dat iemand even "slim" wilde zijn . Met normale AEG veren is die uitzondering echter volledig weg.
--------------------------------------
Er zit nou een 9,6V Ni-MH in dus kan ik alleen een 8,4V Ni-MH aansluiten of ook een 7,4V LiPo?
Het is een "geupgrade" P&J rebrand van A&K maar ik weet niet precies of P&J er nou ook een andere motor en gears heeft in gedaan. Maar ik kan de tanden van de tandwielen voor je tellen.
Ehhhhhhhh ? die veranderd wel door een spring change.<blockquote rel="Sander">Verder lees ik dat hij van m130 naar m100 ging en daarvoor dus geen problemen had met de AoE. Die veranderd ook niet door een springchange (uitzonderingen daargelaten), dus kan ook niet de oorzaak van het probleem zijn.