SSG-24??

John Wick

Well-Known Member
16 jan 2018
831
212
Trophies
12
Is er iemand misschien op het forum die de SSG-24 bezit?Of heeft gebruikt.
Zo ja wat vindt je er van is hij echt zo goed als men zegt.

Een kameraad van mij heeft de SSG-24.

Zoals hij zelf zegt:
"Het is even een fikse investering geweest, maar in mijn ogen is hij het waard. Geheel is degelijk, schiet strak en is on-point. Ik kan meekomen met andere snipers en schiet ook nog wel eens mensen er simpelweg uit op afstand. Ik ben er heel tevreden over."

Een opmerking die hij er wel bij plaatst is dat het hij vooral deze sniper heeft gekozen zodat hij een complete, out-of-the-box goede sniper heeft. Hij koos hier vooral voor om de simpele reden dat hij niet iemand is die continu aan het sleutelen aan apparaten en eventueel onderhoud ook liever uitbesteed. Dan is dit wel een heel aantrekkelijk pakket qua kosten. Extra accessoires zijn wel aan de duurdere kant.

Ben je iemand wie het fantastisch vindt om overal aan te sleutelen, dan is de SSG-24 geen goed totaal pakket.

Ikzelf zie zelfs op een afstandje dat het geheel goed werkt, maar een topkennis over snipers heb ik dan ook weer niet.

Een vriend van mij heeft hem en heeft hem gekocht met de zelfde reden idd.

Hij is er ook erg tevreden mee verder

Wat me wel op viel is dat hij met de hopup op helemaal laag 460 fps schoot. En met de hopup goed afgestelt 510 fps beetje raar verhaal hoorde van een andere speler precies het zelfde dus hij chronode ook met de hop up op laag ........

Ik ben zelf ook niet zo een sleutelaar.Bedankt voor de info allemaal even doorsparen nog.

Ik denk dat de belangrijkste dingen inderdaad gezegt zijn. Het gaat erom of jij zelf wilt/kan sleutelen. Wanneer je dat niet kan is de Novritsch de beste/enige keuze tot een goede sniper voor dat bedrag. Anders zou je hem moeten laten bouwen, maar dat kan ook flink in de kosten lopen. Wanneer je hem zelf bouwt kan je voor goedkoper een betere sniper hebben, maar moet je dus wel al je research en werk zelf doen.

Je moet zelf afwegen wat voor jou het beste is..

A grapig nooit geweten. Hoezo dat dat want hop zou je bb toch moeten afremen?

Je hop up houdt em tegen, daardoor is er meer druk op de bb dan wanneer je open hop hebt, maar het is raar want je zou het dan ook bij AEG's verwachten. Mogelijk dat hier weer de cylinder van een AEG te kort en klein is en dat de veren ook relatief te zwak zijn om dit effect eraan te geven. Iig BASR's nemen toen in FPS met hop en AEG's af XD.

• Leuk
Waarderingen: Rens Ruigrok
Wanneer je dat niet kan is de Novritsch de beste/enige keuze tot een goede sniper voor dat bedrag
De Silverback SRS is net zo goed als de SSG out of the box maar dan in een bull-pup jasje en binnenkort kunnen we daar ook de Action Army AAC T-10 aan toe voegen maar dan voor maar $260(+import en zo).

De Silverback SRS is net zo goed als de SSG out of the box maar dan in een bull-pup jasje en binnenkort kunnen we daar ook de Action Army AAC T-10 aan toe voegen maar dan voor maar $260(+import en zo).

Die kende ik nog niet :P Wat voor iets is die AAC T-10? Voor 260 dollar is dat een echte nobrainer. Als hij de top internals van AA heeft :O

Zie novritsch als de Apple onder het airsoften: het werkt goed uit de doos en je betaald een hoop extra voor de naam. Voor minder € kan je meer performance krijgen. Mits je zelf wilt bouwen.

Mwah een BASR bouwen dat kan een kleuter nog, zo moeilijk is het niet, het is gewoon puur het ene eruit halen en het nieuwe erin stoppen met minimaal tune werk. No offence btw naar BASR liefhebbers, maar het is gewoon niet zo heel complex XD.

Eens stelt niks voor. Een ssg zal je vroeg of laat ook uit elkaar moeten halen voor onderhoud. Is exact t zelfde, alleen bij upgraden stop je een ander onderdeeltje terug..

Ik heb nog niet online gekeken voor een basr tutorial op youtube maar staat er vast wel op dat plus wat google werk kom je aardig ver:)

Vind het wel erg makkelijk om te zeggen dat het geen werk is, als je geen ervaring hebt is alles een hoop werk. De hop-up van een BASR is ook anders dan een AEG hop up.

(Los van de mensen met twee rechterhanden)

Met tutorials kom je aardig ver, en ik snap dat je ervaring op moet bouwen maar let wel op punten waar je wellicht hulp bij nodig hebt bij het bouwen.

Vind het wel erg makkelijk om te zeggen dat het geen werk is, als je geen ervaring hebt is alles een hoop werk. De hop-up van een BASR is ook anders dan een AEG hop up.

(Los van de mensen met twee rechterhanden)

Met tutorials kom je aardig ver, en ik snap dat je ervaring op moet bouwen maar let wel op punten waar je wellicht hulp bij nodig hebt bij het bouwen.

Het is relatief vergeleken met een AEG een heel stuk makkelijker. Ik had voorheen alleen ervaring met AEG's en heb aan de hand van een video mijn BASR in 10 minuten uit elkaar kunnen halen, 10 minuten geupgrade en 10 minuten later zat hij weer in elkaar. Ja de eerste keer (en als volledig leek) zal het meer werk zijn en wat tijd kosten (vooral in voorbereidend werk), maar de onderdelen zijn niet geheel moeilijk, je hebt geen ARL, shimming en etc. waar je allemaal op moet letten en over het algemeen is het niet veel moeilijker dan iets vast of los draaien. Denk dat je met een BASR een hoop meer tijd kwijt bent met het goed afstellen van je hop up en scope dan het ombouwen ervan.

Ikzelf heb geen ssg, maar heb meerdere mensen die er een hebben gesproken en met die ssg's mogen schieten. De ene ssg schiet perfect, de andere was waardeloos, en zat dus werk aan.

Persoonlijk zou ik voor een SRS gaan out of the box, die presteerd beter dan een ssg. Ssg is gewoon weg zwaar overpriced door nov. Geeft niet weg dat het wel degelijk een goede sniper is mits er niks meer aan de hand is. Nadeel van ssg is dat als je bijv bucking wilt vervangen je een bucking van hem moet afnemen omdat de bucking net iets afwijkt dan die wat in de winkels liggen. SRS geeft meer joule creep, is stiller en compacter dan een ssg.

Ikzelf ben sniper, ik bouw mijn eigen snipers altijd. SRS is een sniper waar je niks aan hoeft te doen om hm goed te laten schieten. En hij is muisstil, wat ook niet onbelangrijk is ;)

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Ties