SSG-24??

Bedankt Henny ik zal ook eens kijken naar de SRS.Dat had ik dus al gedaan.

Ikzelf heb geen ssg, maar heb meerdere mensen die er een hebben gesproken en met die ssg's mogen schieten. De ene ssg schiet perfect, de andere was waardeloos, en zat dus werk aan.

Persoonlijk zou ik voor een SRS gaan out of the box, die presteerd beter dan een ssg. Ssg is gewoon weg zwaar overpriced door nov. Geeft niet weg dat het wel degelijk een goede sniper is mits er niks meer aan de hand is. Nadeel van ssg is dat als je bijv bucking wilt vervangen je een bucking van hem moet afnemen omdat de bucking net iets afwijkt dan die wat in de winkels liggen. SRS geeft meer joule creep, is stiller en compacter dan een ssg.

Ikzelf ben sniper, ik bouw mijn eigen snipers altijd. SRS is een sniper waar je niks aan hoeft te doen om hm goed te laten schieten. En hij is muisstil, wat ook niet onbelangrijk is ;)
enig idee waar je betaalbaar aan een SRS kan komen? het lijkt wel of momenteel alles uitverkocht is. Collega van mij wil heel graag een SRS!

enig idee waar je betaalbaar aan een SRS kan komen? het lijkt wel of momenteel alles uitverkocht is. Collega van mij wil heel graag een SRS!

In Europa heb je een paar dealers. Longbow, skirmshop UK en airsoft entreport. Bij longbow is het op basis van pre oder (srs is altijd zo weg daar, pre order ben je verzekerd van een rifle). Bij skirmshop hebben ze wel wat op voorraad. Entreport precies hetzelfde.

Ik ga zelf voor de srs sportline, scheelt dik 150euro (verschil is je hebt geen monopod en trigger is niet in lengte af te stellen). Werking is precies hetzelfde.