SSG24 probleem?

PrinsAirsoft

Member
27 feb 2018
9
2
Trophies
6
hallo airsofters,

ik heb de novritsch SSG24 sniper rifle.

maar heb een probleem.
als ik schiet, dan wijkt de BB ver af naar links of rechts, of hij dropt al na 20 meter ( dan ligt de bb al op de grond).

iemand een idee wat dat kan zijn?

en past de Maple Leaf AutoBot '60 ook in de ssg24? Sealt het goed?

Niet om jou een hak te zetten maar: daarom roep ik altijd bouw zelf een sniper want dan kan je dit soort dingen fixen ;)

Check of je bucking en nub recht zitten in je rifle, er vanuit gaande dat je de hop up heb afgesteld en met zware bbs schiet?

• Leuk
Waarderingen: Ome_Philip
Wat BVD zegt is inderdaad een goed punt om even te kijken. Hoelang heb je de SSG al gebruikt? Als hij net nieuw is zou ik contact opnemen met het bedrijf van Novritsch. Over andere onderdelen denk ik niet dat die zullen passen, de onderdelen van Novritsch zijn allemaal net wat anders en 'perfect' voor hun barrels, hopup enz. Wat slim gedaan is omdat je dan hun onderdelen moet kopen, die waarschijnlijk extreem duur zijn.. Maar dat weet ik niet zeker.

hallo airsofters,

ik heb de novritsch SSG24 sniper rifle.

maar heb een probleem.
als ik schiet, dan wijkt de BB ver af naar links of rechts, of hij dropt al na 20 meter ( dan ligt de bb al op de grond).

iemand een idee wat dat kan zijn?

en past de Maple Leaf AutoBot '60 ook in de ssg24? Sealt het goed?

Klinkt alsof je hop unit niet goed inelkaar steekt. Check dit eens. Bucking kan je alleen via novoboy zelf bestellen, past geen andere op.

Bb die afwijkt kan dus zijn dat je barrel/bucking niet goed zit.

Klinkt alsof je hop unit niet goed inelkaar steekt. Check dit eens. Bucking kan je alleen via novoboy zelf bestellen, past geen andere op.

Bb die afwijkt kan dus zijn dat je barrel/bucking niet goed zit.

Als ik nov zijn site bekijk ziet het er anders toch uit als een vsr type bucking.