Starks Arms S17 en ASP

nestocyl1

Member
4 jul 2014
7
0
Trophies
1
Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een Starks Arms S17 (Glock17 op Co2), maar kan deze nergens vinden, tenzij er dikke verzendkosten op zitten. Heeft iemand enig idee waar ik deze replica zou kunnen krijgen?

Daarnaast wil ik graag een nieuwe replica er bij maar twijfel nog tussen de APS ASR 107 'raptor' en de APS ASR112. Nou vind ik persoonlijk de looks van de 107 mooier dan die van de 112, maar ik hoor dat de 112 met de vernieuwde versie van de de hybrid box komt en wat nieuwere dingen heeft, zoals de flip sight. Ook hoor ik dat APS niet alle magazijnen pakt van andere merken. Zijn er mensen met een APS (liefst een 107 of 112 model) die hier een mening over hebben? Als er andere vergelijkbare modelen zijn dan hoor ik dat ook graag. Ik speel nu met een J&G MP5 en die bevalt mij qua lengte prima. Ik heb een paar keer met een M4 van een collega gespeeld en met een G36C, maar die zijn mij qua lengte toch net te lang.

Alvast bedankt voor het advies/delen van je mening.

Michel

Ik heb geen idee of stark arms ergens in Europa te krijgen is. In Nederland ga je hem sowieso niet vinden. Overigens wel een pistool wat goede kritieken krijgt (enige nadeel zijn de unieke onderdelen)

APS aeg's daarentegen staan weer niet goed aangeschreven.

Zelf bezit ik een APS ASR110, deze slikt King Arms metalen midcaps, Magpul midcaps en ICS plastic midcaps, je zou kunnen zeggen alle varianten verkrijgbaar. Kan natuurlijk anders gelden voor een 107 en 112...

Succes met je zoektocht. ;)