Stel je eens voor..

IvW

New Member
7 mei 2015
3
0
Trophies
1
Goedemiddag,



Bij deze even een kort stukje over mezelf, en meteen even een vraagje!

Mijn naam is Ivo, ben 29 jaar oud en woon in Arnhem.

Na lang denken en wikken en wegen heb ik eindelijk mijn NABV lidmaatschap aangevraagd en vol verwachting klopt mijn hart.



Dus in de tussentijd nog maar even druk studeren en me verdiepen in de sport, toebehoren en teams.

Nu komt dus ook meteen mijn vraag; ik ben op zoek naar een leuk team in de regio Arnhem/velp/westervoort e.d.

Wie kan me helpen bij het vinden van een leuk team/groep?



Groeten en tot snel bij een Skirm!
 
Welkom Ivo ! Ik kom uit Lelystad.  Kan je wel aanbevelen t.z.t. een keer te gaan skirmen bij Balls & Arrows in Lelystad! Heb dat laatst zelf voor het eerst meegemaakt en was er heel enthousiast over !


Vz4nXS8l.jpg
[/img]


Ju6rGLEl.jpg
[/img]


97hAx0Pl.jpg
[/img]
 
Dag Ivo en welkom op het ACN forum :) Zelf ben ik ook nog vrij nieuw en heb ook nog geen groep of club waar ik bij zit. Wel vind ik dat de meesten die ook ik op dezelfde skirm als Trishot ontmoet heb te gekke mensen zijn, er hangt een heerlijk ontspannen en leuke sfeer wat dus als snel heel vertrouwd aan voelt! 


Groet,


Strelok
 
Welkom Ivo,op ons vrolijke forum.


Met vragen kan je altijd bij ons terecht.


Zelf kom ik uit Den Helder dus of er een airsoft team bij jou in de buurt zit daar kan ik geen antwoordt op geven.


Maar je kan op skirms altijd bij ons aanhaken.


Wij zijn een vrij grote groep dus de kans dat je ACNers tegenkomt op de velden is redelijk groot.


Veel plezier met deze geweldige sport.
 
Welkom Ivo in de airsoft sport, altijd weer leuk om te zien dat airsoft steeds populairder word in Nederland .Ik zelf zit bij B&A Lelystad, maar het beste is om naar skirms te gaan want dan kom je vanzelf in contact met anderen, en heb je al snel een team gevonden. Veel succes Ivo.
 
Hallo!


Ik ben een airsofter uit Duiven, omgeving Arnhem dus. Ik zit ook in geen team maar heb ervaren dat het niet per se nodig is om fun in de sport te hebben. Je kan op zich steeds aardig optekken met ACN of andere willekeurige leden tijdens een skirm. Ontmoet je misschien vanzelf nog een team op het veld ;)


Overigens heeft ACN een Teamspeak die aardig actief is de laatste tijd :)
 
Welkom! 


Leuk dat je bent begonnen met de sport <3 Een team is inderdaad niet perse nodig. Het kan een leuke dimentie toevoegen als je daarnaar op zoek bent. Maar dat kan je ook ervaren door eerst teamloos te spelen. 


Weet je al wat voor loadout/set je gaat nemen? 
 
Leuk om al die reacties te lezen! Qua kleuren ga ik denk ik voor DPM/Woodland en als replica staat een M4 of M16 op het lijstje. Kreeg als tip mee dat ik moest kijken voor een EAG met LiPo accu's. Maar als iemand van jullie nog tips/advies heeft graag!
 
Kijk mooi zo! M16 blijft natuurlijk een tof apparaat! Gebruik die van mij nu inmiddels weer met plezier. LiPo's ben ik zelf geen fan van omdat er wat meer over nagedacht moet worden dan nimh's. Lipo mag niet op raken, kan ontbranden en zo is er nog iets. Nimh's leg je weg, en laad je op als je ze nodig hebt. 


Voordeel van LiPo's is dan weer een betere trekker respons en geen plop plop plop plop ploooooop als ie leeg raakt zoals bij een nimh ;) 
 
Zijn er nog merken waar je zeker van af moet blijven qua replica's?
 
Alles met een plastic gearbox.


Urban sniper van ASG.


De AW308 van ASG is dan wel weer een goeie.


Kijk ook naar Taiwangun.com.


Die hebben leuk en betrouwbaar spul voor weinig.


En bunker501 is aan het stunten met tot wel 26% korting.


Als je wat op het oog hebt post dat dan op ons forum en wij zullen binnen onze kennis van zaken een oordeel erover met je kunnen delen.


Dan weet je in ieder geval wat over de kwaliteit en eventuele upgrade mogenlijkheden.