Stel je voor

Voormalig-Forumlid-161220

Well-Known Member
15 feb 2016
5.221
2.538
Trophies
21
Hey ik was al in een discussie hier gedoken, maar ik stel me hier nog even voor. Ik ben 21 jaar en du nu bijna 1 jaar airsoft. Ik vind het geweldig en hoop nog vele jaren te kunnen genieten van deze geweldige hobby/sport. Ik heb op het moment een G&G GC16 Raider-S maar heb nog vele andere replica's op mijn verlanglijst staan.

Welkom Rebelattack.
Goeie keuze die G&G.
Mijn vrouw bezit er een F2000 van,zij is nogal een bullpup fanaat.
Ze heeft ook een AUG dus zoals eerder in die ene discus vermeld.
Topmerk waar je weinig tot geen problemen mee zult ondervinden.
Verder wens ik je veel skirm-en forumfun alhier.

@Vladimir dank je en ben er ook blij mee. Laatste dagen aan het kijken naar interne upgrades voor gearbox, dus shimmen, AOE correcten en mogelijk wat dingen vervangen. Ik heb alleen nog nooit de gearbox open gehad dus nog veel tutorials kijken en maak hem pas open na de skirm waar ik volgende week vrijdag heen ga zidat er geen druk op zit :)

Rebelattack;1555 zei:
Hey ik was al in een discussie hier gedoken, maar ik stel me hier nog even voor. Ik ben 21 jaar en du nu bijna 1 jaar airsoft. Ik vind het geweldig en hoop nog vele jaren te kunnen genieten van deze geweldige hobby/sport. Ik heb op het moment een G&G GC16 Raider-S maar heb nog vele andere replica's op mijn verlanglijst staan.

welkom en veel plezier op het forum

welkom Rebelattack,

Veel plezier met deze sport!

Waar kom je vandaan? andere interesses?
Wie weet fijn om te weten voor de carpoolers onder ons.

manderspaul;19534 zei:
welkom Rebelattack,

Veel plezier met deze sport!

Waar kom je vandaan? andere interesses?
Wie weet fijn om te weten voor de carpoolers onder ons.

Dank je wel, Ik woon op het moment nog thuis bij mijn ouders in Tilburg, laatste maand bezig met mijn afstuderen van HBO Chemische technologie, maar wil volgend jaar verder aan mijn Master en zal dan waarschijnlijk op kamers gaan in Eindhoven, dus scheelt niet veel. Voor de rest ben ik een die hard pc gamer en houdt ik van bijna alle genres wel, behalve horror, ook heb ik nog als hobby wargaming oftewel bijvoorbeeld warhammer, maar zelf speel ik bolt action wat de 28mm WW2 variant is. Ik heb geen eigen auto maar heb vaak wel de mogelijkheid om een van de auto's van mijn ouders te lenen.

Hey Rebelattack!

Welkom op het forum, leuk dat je even langs komt ^_^

Waar airsoft je zoal? Wat is je favoriete veld?

En wat cool! 28mm WW2 miniatures :3 Ik heb vroeger nog Warhammer gespeeld en zag daar volgens mij flames of war vaak gespeeld worden op de beurs waar ik altijd speelde.

@Jan, heb nog niet elk veld bezocht :), maar tot nu toe ben ik bij balls and arrows, ghost town, paintball arnhem en chambers geweest. Mijn favoriete daarvan is op het moment ghost town zeker de laatste tijd hebben ze die locatie verbeterd. Ik wil binnenkort nog naar dark forest en cqb waalwijk en helenaveen omdat dit locaties in mijn directe omgeving zijn. Ik heb ook flamesofwar gespeeld, maar omdat er bij ons op de club niemand dit speelt ben ik overgestapt naar bolt action omdat hier toen net een groep mee begon. Warhammer 40k ook wel gedaan maar het is zo duur en het trok mij minder.

Ghost town lijkt me ook een toffe locatie als ik de recensies lees en filmpjes ervan bekijk.
Leuk om te lezen over warhammer, heb dat 10jaar geleden gespaard en geverfd etc maar nooit aan spelen toe gekomen. Bestaat dat nog?

biesy04;19601 zei:
Ghost town lijkt me ook een toffe locatie als ik de recensies lees en filmpjes ervan bekijk.
Leuk om te lezen over warhammer, heb dat 10jaar geleden gespaard en geverfd etc maar nooit aan spelen toe gekomen. Bestaat dat nog?

Ja, maar als ik de mensen die het spelen moet geloven gaat dat langzaam achteruit, de prijzen zijn echt abnormaal hoog voor de modellen en daarnaast is de regel set ook aan het achteruit gaan maar hoe het precies is weet ik niet want ik speel het niet. Het bestaat nog wel ja :).

Ghost town is echt goed aan het worden eerst was het nogal open in de middenste hal maar dat hebben ze nu redelijk tactisch dicht gebouwd op een goede manier.

Vond de prijzen destijds al abnormaal hoog, maar wel leuk dat het nog bestaat :smile:
Als er een open event is in ghost town, kan je dan gewoon in je eentje joinen? (Beginners vraag)

biesy04;19603 zei:
Vond de prijzen destijds al abnormaal hoog, maar wel leuk dat het nog bestaat :smile:
Als er een open event is in ghost town, kan je dan gewoon in je eentje joinen? (Beginners vraag)

Zolang je lid bent wel ja :), je kan ook denk ik wel mailen met hun en denk dat ze je dan ook nog wel als intro willen aanmelden, groot deel van de mensen die marshall zijn of achter de bar staan spelen zelf ook.