Stel me ook even voor ;)

MCLERC

Well-Known Member
4 sep 2015
111
55
Trophies
8
Hallo allemaal 

ik ben Michael 27Jaar woon in utrecht en ben al zo 3jaar Lid  van de NABV , heb nu 22 Replicas maar ga nu pas  aankomende zondag voor het eerst echt actief de sport beoefenen  in Arnhem bij CQB City , 

En  hoop hier een leuker Forum te vinden dan Airsoft.nl , waar ik ook gek word van de mods die daar  de boel in de gaten houden en censureren  teveel vriendjes politiek daar  iets waar ik erg slecht tegen kan :( 

Hey Michael ,

Welkom!!!

Hier is het censuur gehalte ook erg hoog , ik heb er een dag taak aan.

Ik verwijder alles wat mij niet aanstaat en als je mij geld betaald mag het blijven staan. 

MUHAHAHAHA :-P

hmmmmmmmm nee het is hier gelukkig een stuk socialer dan daar.

qua modereren heb ik vrij weinig te doen dan af en toe een topic verplaatsen naar een reeds bestaand topic of in de juiste categorie zetten. En af en toe een naam veranderen. Verder is er hier geen censuur nodig en dat willen we graag zo houden. Soms als de discussie te ver offtopic gaat (waar ikzelf ook aan mee werk) word er wel eens wat verwijderd maar dat is echt incidenteel.

ons motto is behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden dan komt alles goed.

22 replicas 8l

Vertel, wat heb je allemaal in de kaart staan?

En waarom pas nu voor het eerst skirmen? Heeft dat een specifieke reden of is het er nooit van gekomen?

En tenslotte, wees welkom!

Welkom! Ik heb hier nog geen censuur meegemaakt. Behalve als je het over wapens hebt als je replica's bedoelt ;)

22 replicas 8l Vertel, wat heb je allemaal in de kaart staan? En waarom pas nu voor het eerst skirmen? Heeft dat een specifieke reden of is het er nooit van gekomen? En tenslotte, wees welkom!

Ja waarm vervoer en had  toen geen goede  Riffle mijn Ares m4 was ruk  verkocht in parts en  nu heb ik een Sport en Pro ICS 

Sport is de CXP Concept 08 160  

Pro  is de CXP Uk1R Transform4 Ebb 261

en schiet 7.4 20C  lipo en heb een echte B6 lader ,  en hoe upload ik plaatjes gaat niet via een   linkje  zoals op de meeste sites 

de rest van de replicas 

ASG Marushin CZ 75 Blowback Shell Ejecting (gbb)

ASG CZ 75 P-01 Shadow (spring)

ASG/KJW CZ P-09 Duty (gbb)

ASG/WG CZ P-07 Duty (co2)

Umarex USP 46ACP (co2)

Umarex/Kwc beretta M92 (gbb)

Umarex Walther P99 (co2)

Umarex Mauser Luger P08 (co2)

Sig Sauer P228 (spring)

ASG Sti Duty One (co2)

Army R29 Colt 1911 Gold cup 

Army R28 kimber 1911(gbb)

Army R45 Detonic 45ACP (gbb)

ASG Den wesson 6Inch Revolver (co2)

Umarex Ruger SuperHawk 6 inch (co2)

Cybergun/Kwc Colt 1911 45ACP (co2)

WELL R2 SkorpionAEP

Koer K1207L (spring) Triple Shot 

Cyma 870 short (sprin) tripple shot 

@donz !!!!!! KIJK UIT HE! We hebben dit nu al vaak genoeg gezegd! REPLICAAAAA's!!!! ;) 

Ha Michael! Welkom! En bedankt voor het maken van de verhuizing! Ik hoop dat het forum een beetje voldoet aan je wensen. De langzame overgang naar een nieuw forum is bezig, maar dat gaat niet zo rap als ik zou willen. Nog even "behelpen" met dit forum dus. 
WAT een lijst van replica's trouwens! :O Goed gespaard <3 <3

Welkom!! 

hele mooie lijst!! denk dat mijn volgende ook een cxp wordt hoe bevalt een "shotgun" is dat wat..

Leuk als ik wist hoe ik foto;s upload dan kunnen jullie die CXP's zien en me gear  , maar gaat echt niet zoals ik gewend bent  via image housting :(

Welkom op het forum MCLERC. Damn wat een lijst.. Dat redden wij met 3 broer net aan.

Een mooi lijstje voor een beginner. Zelf ben ik met 1 enkele BB begonnen. Op een dag had ik er 2.

Na de twee BB verschoten te hebben ben ik opnieuw begonnen met sparen.  Vanaf dat moment was ik officieel airsofter. Jaaaaaren later kwamen de replica's. Welke neem de mee op de 1e skirm? En hoe maak je de keuze? Mocht je ze allemaal meenemen, mag je in mijn team.

Welkom dus!

Een mooi lijstje voor een beginner. Zelf ben ik met 1 enkele BB begonnen. Op een dag had ik er 2.

Na de twee BB verschoten te hebben ben ik opnieuw begonnen met sparen.  Vanaf dat moment was ik officieel airsofter. Jaaaaaren later kwamen de replica's. Welke neem de mee op de 1e skirm? En hoe maak je de keuze? Mocht je ze allemaal meenemen, mag je in mijn team.

Welkom dus!

Je het zijn de er een paar, ja snap ik kan een heel team een side arm geven zijn niet allemaal onder de 360FPS maat wel de meesten :P

Zondag neem ik mee de ICS CXP Concept 08 318FPS 3High en 4 Mid caps moeten er 6 worden  2 moeten  nog na gezonden worden  , en de KWC 1911 co2 3 mags die  heb gemeten toen op 355FPS , 

Leuk, de komende tijd ben je dus lekker aan het testen. Er is natuurlijk niets leuker dan ze te gebruiken waar ze voor zijn gemaakt.

Leuk, de komende tijd ben je dus lekker aan het testen. Er is natuurlijk niets leuker dan ze te gebruiken waar ze voor zijn gemaakt.

Ja zeker wil ook veel gaan Airsoften nu ,  heb al weer zin in de  ICS G33  :P