Afgelopen zaterdag een hele leuke skirmdag gehad bij Balls & Arrows, onwijs naar mn zin gehad, maar ik vroeg me af of het niet een leuke toevoeging is om een soort stormbaan element aan een skirm toe te voegen. Geen waterbakken. Dat is zo slordig met electronica. Nee meer klim partijen in van die netten, met je replica op je rug etc etc. Schuttersputjes graven, dat soort extra millitaria. Het schieten op een ingerichte baan met targets. Doelen binnen tijdslimiet omver krijgen. E.e.a. Geeft een enorme toegevoegde waarde aan het spelelement. Tijdens een volledig weekend het inrichten van basiskampen of spawn en s' avonds wachtlopen bijv.
Tijdens een heel weekend zoals afgelopen keer zou een beperkte markt om spullen te verkopen of ruilen ook een extra zijn. Ik bekijk deze extra's ook als ondernemer en denk dat er veel meer mogelijk is dan nu. Een paar beton pijpen ingraven in het terrein waar je doorheen moet kruipen is ook een grappig idee volgens mij. Ik hoop op reakties mede forumleden !
Groet Tri Shot!
Tijdens een heel weekend zoals afgelopen keer zou een beperkte markt om spullen te verkopen of ruilen ook een extra zijn. Ik bekijk deze extra's ook als ondernemer en denk dat er veel meer mogelijk is dan nu. Een paar beton pijpen ingraven in het terrein waar je doorheen moet kruipen is ook een grappig idee volgens mij. Ik hoop op reakties mede forumleden !
Groet Tri Shot!