Switairsoft

Kende de website niet. Persoonlijk vind ik het er shady uit zien en de weinige reviews die ik kan vinden zijn gemengd. Zolang de replica goed aan komt lijkt het te gaan. Als er een defect aan is ben je simpelweg de pineut.

Persoonlijk zou ik er niet van bestellen, daar er genoeg betrouwbare websites zijn.

Misschien zit ik er helemaal naast en kan iemand mij hier uit ervaring vertellen dat het goed zit though!
 
Het enige wat ik ervan weet is dat een ze redelijk wat europese youtubers sponsorren

- Silo
- Kicking Mustang
- Airsoft Mike
- Novristch ook dacht ik
 
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92 en Crix
Ik ken ze inderdaad van alle custom builds waar Silo de laatste tijd mee speelt. Maar dat hoeft natuurlijk niet direct te betekenen dat het een top webshop is, zelf geen ervaring met hun.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en sherlockzor
Ik ken een paar mensen die daar wel eens iets gekocht hebben, Over het algemeen is wat ze afleveren goed, maar is de communicatie en service gewoon dramatisch. Duurt regelmatig twee weken voordat je een antwoord krijgt op je mail over garantie etc. Garantieafwikkeling zelf is ook erg traag, je kan zo vier maanden je replica kwijt zijn.
Daarnaast moet je ook op importkosten rekenen.
 
bij powair heb ik ook al een aantal keer iets besteld. Fijne shop!
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn_kl
Betalen bij Swit airsoft was voor mij een drama.
Voor zover ik het mij goed herinner kon je alleen met Paypall betalen.
Er staat heel klein onder op de pagina "pay now" met een credit card logotje maar die link werkt niet.
Dat was iig mijn ervaring.