Tacsim - 07-10-2017 & 08-10-2017: Outpost Delta 19

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum

Tacsim Gasselte

• Totaal aantal stemmers
    7

Joris

Well-Known Member
26 jun 2017
872
633
Trophies
24
Hi there! De toffe skirms blijven maar komen. Yippie-ka-yay!

Zijn er ACN'ers en/of forumgangers die gaan?

OPERATION JINX BY CRITICAL HIT

Airsoft TacSim weekend by Critical Hit.
(Geen groepen huur)

2 losse dagen en avond Skirm!

Extra uitdagende storyline:
* Base commander.
* Singleshot only !

Base comander zal zorgen voor zeer uitdagende missie's.
FPS Rules - NABV guidelines!

Advies:
Zorg voor communicatie binnen jouw team.
Kies je team vanuit onze Storyline kijk op onze website voor de achtergrond informatie.

Kosten:
Eigen gear € 25,- p/p/d
Eigen gear € 47,50 p/p/w
Introducé € 49,95 p/p/d
Introducé € 80,- p/p/w
(incl. leen replica & camo kleding))

Tijden:
Aanmelding open 08:30
(Zorg dat je op tijd bent).
FPS om 09:15
Start game 10:00

Zaterdag ook avond game van 20:00 tot Donker.

Heb respect voor de Marshall, hij heeft het laatste woord!

Regels:
Wij hanteren de NABV regels en richtlijnen!
Zorg dat je op de hoogte bent van de NABV regelmenten zodat je niet voor een verrassing komt te staan.
www.nabv.nl

Catering en overnachten
Catering wordt verzorgt door kantine van D19
Blijven slapen is kosteloos, alleen verwacht de beheerder dat je een barkaart koopt.
Met "Barkaart kan je eten en drinken betalen. Kosten: € 10,- waarde € 12,-

Vriendelijke groeten,
Mark & Yolanda Mark Stakenburg.
Critical Hit Airsoft Events.

[RSVP=3127]Click here to RSVP[/RSVP]

Arjan - 1 - kom wel speel niet
Jan - 1 - Zondag aanwezig!
manderspaul - 1 - hele weekend
Michiel - 1 - Zondag
michiel80 - 1 - Zondag!! :)
NielsHoffland - 2 - Hele weekend (Zeer waarschijnlijk)
Sadiek - 1 - Zondag!
Tactical Bear - 1 - Heul weekend!

Total: 9

• Leuk
Waarderingen: Jan
Outpost Delta 19 staat nog wel op mijn lijstje om nog eens heen te gaan, weet alleen nog niet of ik dat weekend vrij heb :).

Outpost Delta 19 staat nog wel op mijn lijstje om nog eens heen te gaan, weet alleen nog niet of ik dat weekend vrij heb :).

Outpost Delta 19 is ook zeker een locatie waar ik nog een keer naartoe wil, maar de afstand.. de afstand.. wat Godvergeten ver weg joh!

• Leuk
Waarderingen: Yadus
tof evenement en tof terrein. maar ik word de 7e aan het eind van de middag op een gevoelig plekje getatoeeerd, ribben/zij, en ik denk niet dat het een goed idee is om dan zondag te gaan airsoften...

Outpost Delta 19 is ook zeker een locatie waar ik nog een keer naartoe wil, maar de afstand.. de afstand.. wat Godvergeten ver weg joh!
Ik heb makkelijk praten zonder dat ik weet waar je woont of wat je auto situatie is. Maaaaar tering einden rijden is wel iets dat erbij hoort voor mij :P. Heb nooit anders gehad bij deze sport.

Eerst naar de opslag boven in belgie, daarna naar een locatie ergens in belgie.

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland en Joris
Ik heb makkelijk praten zonder dat ik weet waar je woont of wat je auto situatie is. Maaaaar tering einden rijden is wel iets dat erbij hoort voor mij :p. Heb nooit anders gehad bij deze sport.

Eerst naar de opslag boven in belgie, daarna naar een locatie ergens in belgie.

Haha stiekem hoort 't er ook bij. Standaard erover klagen, maar wel reserveren en er naartoe vlammen ;-)

• Leuk
Ik moet even kijken of ik kan met mijn werk, en of ik vervoer kan regelen vanaf een station in de buurt. Anders ben ik er zeker bij! Het is wel behoorlijk ver weg, vanuit brabant.

tof evenement en tof terrein. maar ik word de 7e aan het eind van de middag op een gevoelig plekje getatoeeerd, ribben/zij, en ik denk niet dat het een goed idee is om dan zondag te gaan airsoften...
1 salvo op je ribben zou je tatt flink kunnen verpesten.

Kan zelf dat weekend net niet helaas. Want hoop tegen die tijd wel weer te kunnen skirmen.

Ik heb kunnen regelen met mijn werk dat ik niet hoef te werken. :D
Alleen dan komt het 2de probleem, vervoer. Is er iemand die Vrijdag al gaat? En mij op een station onderweg kan ophalen?
Of als iemand langs Uden komt of in de buurt mij op kan pikken thuis of langs de snelweg ergens. Eventuele vergoeding voor brandstof is geen probleem.

Alvast bedankt :)

• Leuk
Uden ligt voor mij niet op de route sorry!

Voor mensen die intersse hebben in dit event; de kaarten gaan hard zei @lotte zojuist in de whats-app!

• Leuk
Waarderingen: Sadiek
Uden ligt voor mij niet op de route sorry!

Voor mensen die intersse hebben in dit event; de kaarten gaan hard zei @lotte zojuist in de whats-app!

Geen probleem, ik moet waarschijnlijk toch iemand vinden die mij vrijdag zou kunnen oppikken op een station onderweg. Nu hopen dat t lukt :)

Kak...! ik kan al geen ticket meer bestellen voor alleen de zondag :(
Alleen nog de zaterdag en heel weekend

Volgens mij hadden jullie gewoon beter met z'n allen weer naar Bunker Hill kunnen komen :D

is er nog iemand die Vrijdag avond komt? En eventueel nog wat plek heeft in de auto. :rolleyes:

Dan ga je toch het hele weekend poepie ;-)
Wij gaan ook.
Zou best willen, maar ik werk nog op de zaterdag. En ik moet die maand al een zaterdag vrij nemen en met een 0-uren contractje kan ik me niet nog een zaterdag veroorloven schatje ;) :P

Weet iemand hoelaat de Zondag middag skirm eindigt? Ik heb even gekeken en ik denk dat ik met het OV wel kan komen. Ben alleen wel 3 uur en 40 minuten onderweg. :) Maar worth it:) Kan gelukkig op een kwartiertje lopen met de Qbuzz bus komen :D

Zijn er eigenlijk nog speciale regels bij een Tacsim? Ten opzichte van Bunkerhill? Ik heb een aantal algemene dingen gelezen zoals: limiet aan BB's en Respons en Semi auto.