Tacsim - 07-10-2017 & 08-10-2017: Outpost Delta 19

Tacsim Gasselte


  • Totaal aantal stemmers
    7
Zijn er eigenlijk nog speciale regels bij een Tacsim? Ten opzichte van Bunkerhill? Ik heb een aantal algemene dingen gelezen zoals: limiet aan BB's en Respons en Semi auto.
Hoe Critical Hit dit inregelt weet ik niet behalve van wat er op de website staat. Bij Airsoft Heaven zijn er best wat extra regels zoals dat je je uitrusting moet "aanschaffen" en je support hebt zoals arty en air recon.
 
Hoe Critical Hit dit inregelt weet ik niet behalve van wat er op de website staat. Bij Airsoft Heaven zijn er best wat extra regels zoals dat je je uitrusting moet "aanschaffen" en je support hebt zoals arty en air recon.

Hmm, ik ben benieuwd ik zie en hoor het allemaal wel op locatie dan. Ik kom kijk nog even hoelang ik ga, ligt eraan of een intro mee gaat. Die wil namelijk geen weekend.
 
Outpost Delta 19 staat nog wel op mijn lijstje om nog eens heen te gaan, weet alleen nog niet of ik dat weekend vrij heb :).

Helaas kan ik er niet bij zijn, heb wel vrij maar er zijn andere plannen gemaakt voor dat weekend.
 
Zijn er eigenlijk meer mensen die het hele weekend gaan? En vrijdag aankomen? Zodat ik weet waar ik ergens kan gaan staan met mn tentje. :)

Enn weet iemand of Rookbommen toegestaan zijn? Van Enola Gaye.


Edit: Al gevonden op de site tot hoelaat het is, namelijk 16:30. Dan kan ik dus :) Ik ga me nu aanmelden voor het weekend. Zin in!:D
 
Laatst bewerkt:
Hey iedereen!

Wie komen er allemaal vrijdag avond aan? We moeten even ergens een plek hebben waar we allemaal gaan staan. Ik heb van @Michiel gehoord dat we ook binnen kunnen slapen. Is misschien wat fijner in deze tijd van t jaar en scheelt weet bagage.
 
Voor diegene die zich ingeschreven hebben: check je inbox voor een email van Critical Hit Events "RE: Operation Jinx UPDATE !!"

Daar staat allerlei belangrijke info in.

Zondag zijn er trouwens 10 ACN leden aanwezig en 4 daarvan zijn heel het weekend aanwezig
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Zeker! Leuke dag gehad. Even wennen in de ochtend maar door de loop van de dag ging het steeds beter. Tof maar uitdagend veld!!

Tacsim niveau: Was zoals verwacht wel anders dan Airsoft Heaven's tacsim. Redelijk arcade, missies waren leuk bedacht maar ook redelijk zoals ze altijd gaan. zoek de items, verzamel alles en breng er iemand heen.

Het tacsim gedeelte was singleshot only en een munitie limiet van 750 bb's. Was dat op dan mocht je bij de armory reloaden. In combinatie met singleshot, het terrein was dat ruim voldoende. In de laatste anderhalf uur werd het spannend en heb ik doorgegeven aan onze PL dat ik nog 1 mag had. Squad-members om mij heen hadden ook 1 of 2 mags. Dat wil je eigenlijk veel vaker hebben wanneer je met deze regel werkt. Dan krijg je ammo runs of terugvallen voor een reload.

Ik heb ook een dedicated CO gemist en meer teamwork binnen het team.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me ook prima vermaakt gisteren!
Ondanks een niet altijd lekker feedende replica toch een aantal mooie kills gemaakt en samen met de ACN (&friends) squads een paar mooie acties gemaakt.

Bedankt!
 
@Sadiek Hoe is het met je hoofdwond? Zit er al een mooi ei op?

cbf8229fab75cf4a53dc4ee36ff26730.png

Zit een mooie bult ja o_O:p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan