Tactical beurs Ericahal Apeldoorn.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Hallo iedereen

wij gaan naar de tactical beurs in apeldoorn wij (erzi en wesley) 

gaan er nog meer mensen heen of zijn er nog mensen die mee willen?

het is gratis etree voor NABV leden het begint om 10 uur sochtends en eindigd om 5 uur smiddags 

groeten erzi en wesley

Zaterdag Veteranendag..Dat kan ik niet afzeggen..

Waar in Apeldoorn? (is het ook op Zondag??)

even de link van de pagina.
http://tacticalbeurs.nl/

ik ga op zondag

Hey Erzi en Wesley! 

Leuk dat jullie gaan! Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Voor mij kwam deze niet heel erg uit. Wij gaan altijd naar die beurs in november, hebben de markt van B&A ook al gehad, dus voor mij was het een beetje much. 

Maar ik hoor graag jullie verslag! Wie weet is dit een leuke vervanger of goede aanvulling voor de andere beurzen! 

Ik ga er zaterdag sammen met wat vrienden heen is even kijken hoe deze beurs is ten opzichte van die in eindhoven :)

ik heb hellaas dit weekend al iets te doen, ander zou ik er heen zijn gegaan

Heel veel plezier allemaal,en we lezen het wel hier op het forum hoe jullie het gevonden hebben,

ik zit dit weekend in de buurt van Terneuzen, verjaardag van myn kleine vriendje die 3 wordt

Vanmorgen naar Apeldoorn geweest om even rond te neuzen op de tactical beurs.  Groot gebouw die Ericahal zeker als je er omheen moet lopen.

Tot mijn schrik zag ik nogal weinig auto's op de parkeerplaats en eenmaal binnengekomen ook heeel weinig stands.  Heel verloren in die enorme hal een stuk of 5 verkooppunten. Moet wel zeggen dat er 1 groot punt zeer de moeite waard is met scopes, replicas, afgeprijsde holsters, riemen etc etc. Mensen hadden er wel zin in dus daar lag het zeker niet aan.

Wat heb ik gescoord vandaag ? 1 Nato kistje voor mn bb's, 1 prachtige nieuwe zwaar lederen holster voor mn CP 99, 2 mooie shemaghs, 1 laser point van Swiss Arms.

Dus niet met lege handen naar huis.  Was gezellig maar vergeleken met de markt in Lelystad in maart of april, een heel stuk minder.

bcjfidsl.jpg
[/img]

mooie aankopen, beter als met lege handen vertrekken van zoon lege hal

Bedank voor de melding.

Ik bespaar me de moeite en ga gezellig in het zonnetje van het Blue Grass festival genieten

Ik vond het een beetje sneu maar de mensen hielden echt goed de spirit er in. En, er werd volgens mij door de stands die er staan behoorlijk verkocht.

Ben ik blij dat ik in de buurt van Eindhoven woon en de beurs daar wel groot genoeg is :D

Ben vandaag ook geweest daar en idd een kleine beurs maar ondanks dat toch nog wel x aantal uren geweest ( 11:00 tot ca. 14:15 ) 

Zijn daar maar begonnen met een saucijzenbroodje en drinken.

o.a. gelijk aantal AA's gekocht van bunker501, was een leuke dag en veel info verkregen.

Wow een aantal nog wel hahah laat eens zien wat je gescoord hebt Bobba,

totaal 2x BLACKWATER 1911R2 GBB CO2   en 2x GSG 522 RIS AEG FULL METAL BlowBack

Ben er vanmiddag ook geweest. Groot was het niet, maar er was voldoende. Resultaat:

S7t7Rh.jpg

Het is dat ik niet kon. Maar anders was ik zeker gegaan. De beurs in Eindhoven is 'm voor mij niet meer. Vind hem teveel tegenvallen.

Als je die vindt tegenvallen was je deze ook tegengevallen. 6 stands waarvan 2 promotie las ik op facebook bij verschillende mensen