Tactical beurs Ericahal Apeldoorn.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik ben gisteren ook op de tactical beurs geweest en zag bij aankomst al dat het erg rustig was en eenmaal in de hal zag ik dat het inderdaad qua stands erg tegenviel. Wat Jan inderdaad zegt, klopt helemaal. Ze hadden wel een hele goede aanbieding qua magnum boots, die een vriend van me heeft gekocht. Ik moet wel zeggen dat ik het prettig vond dat alle standhouders de tijd namen om je te voorzien van informatie. Zeker als beginner is dat prettig ;). Natuurlijk hoop je dat je in een overvolle hal binnenkomt, maar de eerste stappen zijn er in ieder geval. Laten we hopen dat de reacties dusdanig positief zijn, zodat een event als dit in de toekomst door meer mensen wordt bezocht en ook meer standhouders trekt.

Ik sta er eerlijkheidshalve een beetje versteld van dat een beurs met zo weinig standhouders doorgaat.

Als ook nog eens NABV leden (merendeel v/d bezoekers??)vrij toegang hebben,zal het voor de organisatie zeker geen reden tot een vervolg geven.

Maar in iedergeval is het fijn om te zien dat er mensen gelukkig met hun aanwinsten huiswaarts zijn gekeerd

@ de ouwe stomp. Dat ben ik helemaal met je eens. Ik denk wel dat je als betalende bezoeker toch wel even had geïnformeerd of het mogelijk was om je geld terug te krijgen. Ik heb wel het gevoel dat er behoefte is aan een fysieke plaats waar beoefenaars en leveranciers van deze sport samenkomen. Wat ik in ieder geval merk is dat mensen vaak een winkel bezoeken op basis van 1 ding wat ze zien en dat het in sommige gevallen toch wel tegen kan vallen. Een beurs geeft een leverancier de mogelijkheid te laten zien wat ze kunnen bieden en ook feedback ophalen bij hun klanten. Het zou voor mij in ieder geval wel gaaf zijn om de grootste leveranciers van de airsoft spullen op 1 plek aanwezig te hebben.

Ik ben er met 2 vrienden van me gweest. hun hadden geen nabv lidmaatschap dus ik verwachte dat hun moesten betalen maar omdat ik er 1 had mochten ze gratis naar binnen wat mij verbaasde.

Ik verbaasde me echt dat deze beurs door ging met zoweinig stands vind ik dat je als organisatie moet zeggen van of we cancele de beurs of we melden het iedergeval ben van amsterdam naar appeldoor gereden ben ongeveer 15 min max binnen geweest, ik had gehoopt hop veel meer stands zo dat je beetje lekker kon shoppen. ik vond de beurs in eindhoven klein maar veel beter als deze.

Ik vraag me ook sterk af of er nog wel een 2e versie van deze beurs komt.

@jan je kan soms aan beginnende beurs zien welke kant ze op willen. En bij eindhoven twijfelde ik de eerste keer al en de 2e keer wist ik het zeker. 

Voor hen die van ver zijn gekomen: ik heb begrepen dat bij hun op de site stond welke stands er zouden zijn. hierdoor had je dus mogelijk kunnen weten dat het niet zo vol was/is.

Ik hoop zeker wel dat er een 2e keer is en dan met meer stands. Dan wil ik zeker komen (wou dat nu al maar kon helaas niet). En mogelijk is er op de achtergrond onderlinge geruzie tussen a'doorn en e'hoven dat ze klanten van elkaar wegpakken en dat daarom er in a'doorn weinig stands waren omdat ze dan niet in e'hoven mochten komen. (let op !! dit is theorie. niet op waarheid berust!!)

Wat ik mij afvraag, waarom B&A laatst zo'n lekkere volle Markt had en waarom dit zo klein van opzet was ???

Precies! Dat is het ding wat mij vanaf het begin af aan al opviel. Is er uberhaupt nog behoefte aan NOG een event met kraampjes, naast de markt van B&A en de beurs in Eindhoven? 

Op de markt van Balls and Arrows was er veel meer te beleven op editie 1. 

Ook de beurs in Eindhoven was de eerste keer flink meer gevuld, terwijl de prijzen voor de kraampjes echt niet te zuinig waren (volgens de kraam eigenaren). 

Misschien kun je concluderen dat er gewoon geen animo meer is. 

Het was overigens de bedoeling dat er meer stands zouden staan, maar het adres en telefoonnummer klopte niet op de site. Dus kon men de organisatie niet bereiken. Ook een vreemd verhaal wat mij betreft! :o Alsof je dan met je vrachtwagentje/bestelbus omdraait en maar weer terug gaat. Dit verhaal komt van een bezoeker, die dat weer van een stand heeft gehoord. 

Wellicht moet men het gewoon bij eerst een grote algemene beurs houden, ook als je ziet hoe alles uit de grond schiet qua airsoft. Mooi alles op 1 locatie bij elkaar. Ik vond de B&A markt erg gezellig, was gewoon leuk. Had het serieus kleiner verwacht. Zo groot als Ciney is het nou eenmaal nog niet :P