Heb je een foto? Wellicht is hij simpel te herkennen zoals de MOD carrier van Invader gear bijvoorbeeld.
Meestal kan je een vest naar eigen postuur instellen doordat de schouder pads met klittenband verstelbaar zijn en vaak onder op de rug en/of aan de voorkant mogelijkheden om de omvang van het vest af te stellen. Het kan inderdaad ook voorkomen dat het vest verschillende maten heeft. Dit geeft aan in hoeverre je de omvang van het vest kan afstellen nooit zo zeer de lengte van schouders tot riem (uitzonderingen daargelaten).
Puntje van aandacht op dit onderwerp: Ik zie teveel mensen op het veld die hun plate carrier totaal verkeerd dragen. Ja ik snap het, we hoeven ons niet te beschermen tegen echte kogels blabla. Maar airsoft is, voor mij althans, ook deels reenactment en daarnaast staat het gewoon dom. En het doet wonderen met herlanden en bewegen etc. als je plate carrier juist zit. Als je hebt ondervonden dat je hem gewoon kan verstellen en dat dat je probleem oplost kan ik je deze uitleg aanraden: