Tactisch vest

Madmaus

Well-Known Member
16 dec 2018
46
6
Trophies
3
Beste leden,

In mijn voorstel topic heb ik al gemeld dat ik nieuw ben in de airsoft.
11 januari ga ik mijn eerste CQB spelen. In aanloop hiervan heb ik via marktplaats een tactisch vest gekocht. Een mooi exemplaar voor een mooi bedrag.
Ik loop er alleen tegen aan dat het best een flink ding is. Qua pasvorm is hij goed maar hij weegt 2,7 kg en is niet vouwbaar.
De praktische problemen die ik nu ervaar is dat ik geen tas heb waar deze in kan (afgezien van mijn backpack).
Misschien een gekke vraag maar hoe gaan jullie hier mee om?
Of heb ik gewoon een te stevige gekocht?

Bijlagen

• $_841-1.JPG
    $_841-1.JPG
    22,9 KB · Weergaven: 227
Beste leden,

In mijn voorstel topic heb ik al gemeld dat ik nieuw ben in de airsoft.
11 januari ga ik mijn eerste CQB spelen. In aanloop hiervan heb ik via marktplaats een tactisch vest gekocht. Een mooi exemplaar voor een mooi bedrag.
Ik loop er alleen tegen aan dat het best een flink ding is. Qua pasvorm is hij goed maar hij weegt 2,7 kg en is niet vouwbaar.
De praktische problemen die ik nu ervaar is dat ik geen tas heb waar deze in kan (afgezien van mijn backpack).
Misschien een gekke vraag maar hoe gaan jullie hier mee om?
Of heb ik gewoon een te stevige gekocht?
Ik denk dat dit met de meeste vesten het geval is, ik heb zelf een vest van warrior assault system En ik moet dit in een grote tas(weekendtas) vervoeren.. In die tas zit ook gelijk mijn battle belt flesjes met bb's en dergelijke .. Denk dat je vewoon eens moet kijken wat voor jouw makkelijk is een kijk eens bij andere hoe zij dat oplossen... Ik voeg straks nog een foto toe

• Leuk
Waarderingen: Madmaus
Ik moet zeggen dat ik nog al verbaasd was over de kwaliteit (en dus de grote).
Schoenen broek en shirt past makkelijk in een niet te grote rugzak maar ik moet nu idd kijken naar een weekend tas. Als straks een replica erbij komt met alles erop dan helemaal denk ik.

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
Hier nog een paar foto's hoe ik het oplos...
jRzUSV4.jpg

CUNPjh6.jpg

Om je een beetje een idee te geven... Oja een tas hoeft niet duur te zijn... Gekocht bij de lidl voor €15,00...geen top kwaliteit maar hij voldoet... Al 2 jaar.

• Leuk
Ik stop al mijn gear inclusief grote zware helm en kisten, battle belt etc in een hele grote trekkers rugzak (mountain backpack)

Replica in de koffer. Kan ik er nog mee fietsen ook ;)

• Leuk
Waarderingen: M14shooter en Madmaus
Hier nog een paar foto's hoe ik het oplos...
jRzUSV4.jpg

CUNPjh6.jpg

Om je een beetje een idee te geven... Oja een tas hoeft niet duur te zijn... Gekocht bij de lidl voor €15,00...geen top kwaliteit maar hij voldoet... Al 2 jaar.

Dat ziet er prima uit zo.
Je hebt naast je vest nog een belt zie ik?
Is dat met een specifieke reden of had je niet genoeg ruimte op je vest?

Ik stop al mijn gear inclusief grote zware helm en kisten, battle belt etc in een hele grote trekkers rugzak (mountain backpack)

Replica in de koffer. Kan ik er nog mee fietsen ook ;)

Ja daar zit ik nu ook te denken.
Ik heb 2 grote backpacks van 50 en 70 liter. Daar moet het wel in passen denk ik.
Kan je fietsen met een koffer dan? Of heb je een speciale fiets koffer.

• Leuk
Ik heb mijn sidearm dump-pough 2xm4 mag pouch en 2x pistol mag pouch op mijn battle belt puur dat ik dit zo prettig vind en dat ik niet te zwaar beladen wil zijn .. Maar 3x m4 mag pouch op het vest. Voldoende voor mijn speelstijl... (single-shot events)

• Leuk
Kan je fietsen met een koffer dan?

Tuurlijk! beetje Nederlander heeft toch maar 1 of zelfs 0 handen nodig om te sturen? Rugzak om, koffer in de hand. Is effe aankloten maar die 5 minuten naar het station overleef ik op die manier wel.

Ik heb tegenwoordig ook een bakfiets voor de honden dus nu kan ik al mijn zooi ook daar in gooien als ik weer eens de trein pak. Gaat prima.

• Leuk