Te dichtbij ?

R

Robin2k7

Het is altijd een discussie , schiet ik te dichtbij moet ik pangen enz enz
1 ding wat ik bijvoorbeeld nooit doe is op hoofden schieten , zo zat iemand met zijn rug naar me toe achter een boom , ik bleef doorschieten omdat hij zijn hit niet nam vervolgens was meneer zeer ontstemd over het feit dat het bijna 5 meter was , ik dacht zelf een meter of 6 .

Na afloop twijfelde ik echt , had ik enkel schots moeten doen of pangen , maar ja zo heb ik in het verleden vaak getwijfeld en kreeg ik de volle laag wel recht in mijn bek .

Check filmpje :

PS raakte hem op rug (plate carrier) waar ik overigens altijd op mik .

 
Zo op het eerste gezicht is het te ver om te pangen. Zelf had ik misschien niet op full-auto geschoten, maar het is allemaal niet heel goed te zien op het filmpje. Maar idd, niet zeiken. Pijn hoort er bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Somentus
Buiten het feit dat ik 'm zelf veel liever geknifed had, vind ik full auto op deze afstand wél wat minder. Zelf zou ik dan toch voor semi gekozen hebben ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Somentus en Robin2k7
Op een filmpje altijd moeilijk in te schatten de afstand , ik hou het maar op single schot de volgende keer denk ik dank voor de reacties .
 
Pangen was overdreven geweest zeker als je in een rug komt waar het op lijkt wil je niet keihard pang gaan roepen. Full auto was misschien wat te veel van het goede en zelf had ik inderdaad even op semi geschoten, maar aan de andere kant het is een tipmann die hebben nou ook weer niet een denderende RPS dus zoveel bbs zullen het ook weer niet geweest zijn plus het feit dat je door bosjes schiet wat ook zal zorgen dat niet elke bb zijn doel treft, dus volgens mij moet de boze meneer gewoon even in en uit ademen en nadenken waarom hij zo dicht is benaderd zonder het op te merken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Nee exact Rebel , mijn ROF zal zo'n 12 bps zijn , het vreemde is dat deze meneer ook aangaf dat ie mij zag aankomen , waarom hij dan niet geschoten heeft is me een raadsel maar goed , het zal mijn asperger wel zijn dat ik zo lang over die zaken blijf door malen , want de sfeer was geweldig verder die dag .
 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg en Toothpick
op rsl twijfel je over 5/6 meter een single shotje of korte double en klaar.
wat je hier deed was niet handing maar ook niet verkeerd
relax take it easy no worries
 
maar ja zo heb ik in het verleden vaak getwijfeld en kreeg ik de volle laag wel recht in mijn bek .

Even heel flauw maar: Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Wat dat betreft kan je beter altijd "the bigger man" zijn en pangen als je denkt dat je hier had moeten pangen.

Het filmpje:
Lijkt me inderdaad op de rand van pangen. Maar als je iemand hebt die je besluipt in zijn rug, gooi ik hem altijd op single. Tap Tap, is dan vaak genoeg. Werkt dat niet, tap it again! Eventueel op een been of een arm.

Maar zoals Chris zei, these things happen! Better luck next time!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
@Jan mijn gedachte ook kan je het terug draaien nee heeft het Dan zin om erover in te zitten nope. trek er een Les uit en next.
die andere vorm van pangen(rsl mag zowel pang als dus dat single shotje op onderlichaam binnen 5 meter) is er dus om misstanden te voorkomen

hier is een voorbeeld wat ik een keer gehad heb(ik gaf aan van joh ik ben Al geraakt sta uit het schietveld en heb mn hand niet bij mijn aa. was op zoek naar mijn hesje en ja hoor een automatisch salvo op mijn gezicht binnen 5meter. kan je of boos om worden of je vraagt wat hij nu heeft bereikt.(30minuten verplichte pauze en een gesprekje met de Orga en waarschuwing)

leer boven situaties staan en loop weg denk maar prima als het zo moet dan Ben ik weg