Te weinig plek voor mijn mags

Boyka2345

Member
16 sep 2017
13
3
Trophies
2
Beste leden,

Ik heb sinds kort deze tactical vest van gunfire https://gunfire.pl/product-eng-1152191700-MBSS-type-Tactical-Vest-MC.html

Jammer genoeg is maar plek voor 3 mags. Zelf ben ik wel iemand die houd van sprayen dus gaan de 3 midcaps zo leeg. Nu is mijn vraag wat het beste is om meer plek te creëren voor meer m4 mags. High caps zijn geen optie, want ik vind ze helemaal niks. In de Hoofd patch past ook wel een mag maar dan heb ik grote kans dat ze eruit vallen.
Ik zat zelf te denken om 2 extra pouches los bij te bestellen maar zoals je al ziet op de foto zit het al aardig vol.

Graag wil ik weten wat jullie doen om zoveel mogelijk mags mee te nemen.
Alle hulp is welkom.
 
Ik heb dubbele m4 mag pouces. Zijn gewoon brits standaard bij de uitrusting.
Je hebt ook pouces met molle op voorkant dat je daar dus weer tasje op kan maken.
 
Volgens de link zouden dit al dubbele M4 pouches moeten zijn en moeter er dus twee magazijnen per pouch in kunnen.

Zelf heb ik zoals, @Toothpick al aangaf, pouches met molle op de voorkant. Zo heb ik twee maal een 3-voudige m4 pouch op elkaar gestapeld en zo ruimte voor 6 mags voorop.
 
Stackers idd. Heb ze van 2x2, en daar kan je weer een 2x2 aan hangen.
 
Zoals eerder al gezegd hier, bestaan er ook magpouches met dubbele plek voor mags. Daarnaast hebben magpouches meestal ook molle op de voorkant, zodat je er nog iets aan kunt hangen (let wel op dat je niet té ver voor je uit gaat hangen) ;-)

Een andere optie voor je is een buddypouch in de vorm van een magpouch achterop je vest (molle); je kunt in de safety/respawn of goed in cover je buddy kunnen vragen wat mags te wisselen met je (inmiddels lege) mags aan de voorkant :)

Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Jup! Heb ook drie pouches met 2 mags per stuk. In totaal dus 6 ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Bedankt voor de reacties ;)

2x een midcap in 1 pouch past jammergenoeg niet, terwijl gunfire dat wel aangeeft. Ik denk dat ik maar gewoon nog 2 lose pouches bij bestel hopelijk zijn ze verkrijgbaar in MC. Als iemand nog een linkje weet voor goede mc pouches hoor ik het wel
 
Heb zelf een SSO Jeager uit Rusland, en hier passen 3x 2 en 2x2 dus totaal 8 mags in ^^
Zelf heb ik 4 magazijnen (midcap) Heb er nu 1 per pouch in zitten, vanaf de rechterkant, de rest zijn leeg totdat ik meer mags heb :p
 
Bedankt voor de reacties ;)

2x een midcap in 1 pouch past jammergenoeg niet, terwijl gunfire dat wel aangeeft. Ik denk dat ik maar gewoon nog 2 lose pouches bij bestel hopelijk zijn ze verkrijgbaar in MC. Als iemand nog een linkje weet voor goede mc pouches hoor ik het wel

Ik weet nog wel een leuke shop waar ze ook MC pouches hebben ;)

Maar is het niet handiger om contact op te nemen met GF en even aan te geven dat het niet past? Misschien sturen ze wel wat andere pouches oid.
 
Ik zat idd ook aan double-stack pouches of met molle 2 aan elkaar vlechten te denken.
Kun je er aan de banden op je zij misschien nog een paar kwijt? Single mag pouch dan wel, maar toch weer een extra mag.

En anders kun je ook nog kijken voor een battle-belt of dropleg molle waar je meer pouches aan kunt vlechten.
 
Ik weet nog wel een leuke shop waar ze ook MC pouches hebben ;)

Maar is het niet handiger om contact op te nemen met GF en even aan te geven dat het niet past? Misschien sturen ze wel wat andere pouches oid.

Te veel werk :)

Welke website had je erover.
 
Bestel mtp dubbelmag pouches.
Mtp lijkt op mc en kan daardoor goed samen.
Mtp pouches kun je zo op ebay en sureplus winkels uit uk kopen. Zijn speciaal voor m4 mags dus weet je ook zeker dat ze passen. En het zijn originele van brits leger dus weet je ook dat het netere kwaliteit is dan gemiddeld spul