iedereen mag zijn mening geven,ik,hoef ook niet het laatste woord te hebben.we zitten nu op 5 man zo ongeveer dan.Als je mee wilt @Dela,moet je ff je telefoonnummer naar dannyp_bakker@hotmail.nl sturen,hij zal binnenkort de appgroep aanmaken
Goededag heren,
Is het goed dat ik aanhaak?
Ik ga meestal alleen, met een groepje lijkt me toch wel leuker.
@DannyPBakker zojuist mijn nummer naar je gestuurd in privé bericht.
@Dela lijkt mij leuk als je er ook bij bent! Maar @sebastiaan89 is dit topic begonnen dus denk
dat hij 't voor het zeggen heeft
Ben wel echt voor fort knox trouwens als dat voor iedereen te doen is?
Namelijk afgelopen zondag bij een evenement van crimi events geweest (the chambers)
zeer fijne organisatie en niet al te moeilijke maar leuke missies.
@DannyPBakker zojuist mijn nummer naar je gestuurd in privé bericht.
@Dela lijkt mij leuk als je er ook bij bent! Maar @sebastiaan89 is dit topic begonnen dus denk
dat hij 't voor het zeggen heeft
Ben wel echt voor fort knox trouwens als dat voor iedereen te doen is?
Namelijk afgelopen zondag bij een evenement van crimi events geweest (the chambers)
zeer fijne organisatie en niet al te moeilijke maar leuke missies.
Op het forum las ik dat er een aantal noobs wat mensen zochten of team om mee te spelen. Ik persoonlijk vind t erg leuk om nieuwe airsofters bekend te maken met deze sport maar hoe kijkt de resr hier naar?
Anders zet ik een linkje in het forum naar dit topic voor ze.
Hey Sebastiaan, ik stuur ook een mail met mijn 06 als dat goed is! Lijkt me leuk jullie een keer te joinen!Telefoonnummers kunnen ook naar mijn email gestuurd worden sebastiaan-harmsen@hotmail.com,dan maak ik vanmiddag de appgroep aan.
Telefoonnummers kunnen ook naar mijn email gestuurd worden sebastiaan-harmsen@hotmail.com,dan maak ik vanmiddag de appgroep aan.
@Davidvh81 stuur sebastiaan even een mailtje dan kan hij je toevoegenKan ik ook bij deze groep?
Ik heb @sebastiaan89 al een email gestuurd. Wacht even op reactie Thanks voor de heads up!@Davidvh81 stuur sebastiaan even een mailtje dan kan hij je toevoegen
Ik heb @sebastiaan89 al een email gestuurd. Wacht even op reactie Thanks voor de heads up!
Ik heb @sebastiaan89 al een email gestuurd. Wacht even op reactie Thanks voor de heads up!
Ik zou me ook graag aansluiten! Ben momenteel bezig met al m'n gear bij elkaar te zoeken en woon in Nieuwegein, veel meer regio Utrecht ga je het niet krijgen Als het cool is dat ik aansluit, zal ik even mailen naar @sebastiaan89!
He bax hier ijsselsteinIk zou me ook graag aansluiten! Ben momenteel bezig met al m'n gear bij elkaar te zoeken en woon in Nieuwegein, veel meer regio Utrecht ga je het niet krijgen Als het cool is dat ik aansluit, zal ik even mailen naar @sebastiaan89!