Hallo,Mijn naam is Tijn. Ik ben sinds kort 18 en ik woon in Nijmegen. Ik heb eerder op dit forum rond gekeken, maar vanwege een drukke periode op school had ik even gewacht met deelnemen in de Airsoft wereld. Ik vond het wel gepast om me even opnieuw voortestellen, daarbij had ik een vraag die me het meest gepast leek om te vragen op dit deel van het forum. Ik en een vriend van mij zijn geïnteresseerd in airsoft en voordat wij te hard van stapel lopen en alles aanschaffen willen we eerst een keer mee skirmen als introducee en ik vroeg me af hoe dit precies in zijn werking gaat. Moeten we van te voren per se iemand vinden die ons mee wilt nemen als introducee? Of mogen we ter plekke komen opdagen en een huurkit huren en mee doen? Aangezien ik dus in Nijmegen woon dacht ik eraan om naar een event mee te gaan in Arnhem waar binnenkort een skirm is en het is lekker dichtbij aangezien we met het OV reizen. Kunnen we daar gewoon naar toe gaan en meedoen? Of zijn er speciale regelingen met betrekking tot deze events?