Terug van weggeweest

yannick-hurks

Well-Known Member
21 dec 2014
307
29
Trophies
6
Hallo mensen daar ben ik weer

Inmiddels nu eindelijk 18 jaar en dus rijp voor de nabv-pas

Ik heb me n tijdje stil gehouden ivm prive redenen en heb het airsoften een beetje verdreven uit mijn hoofd

Nu begint het toch weer langzaam aan terug te komen en ben ik weer op mn gemakje aan het kijken hoe of wat.

Het zal nog even duren voor ik echt ga airsoften omdat ik het op dit moment niet kan betalen :(

Als het zover is dan horen jullie het van me
En als jullie nog tips hebben voor intro dagen of iets dergelijks
Laat het maar weten

Groetjes,

Yannick

Thanks @peter zoals eerder al gezegd is is ook dit jaar weer de keuze enorm moeilijk maar ik ben zeker van plan om dit jaar mijn eerste skirms te doen dus mochten jullie weer n introdag doen dan ben ik er hopelijk zeker bij :)

Er zijn meerdere velden in NL en BE waar ze replica's verhuren en waar je zo kunt aanschuiven voor een skirm, dus je hoeft echt niet te wachten tot een introdag.
Maar als je het geduld kunt opbrengen en tussen de inschrijvingen komt zie ik je daar. ;)

Ha Yannick! Welkom terug. Hopelijk alles een beetje op orde :) En nu rustig gaan sparen zodat je kunt gaan airsoften :)

Ga ik zeker doen @jan ben nu lekker stage aan t lopen en krijg n flinke vergoeding dus dat zit wel aardig snor :) maar ik ben wel zeer benieuwd naar je huidige loadout zoals ik je in n pbtje al gevraagd had :wink: