The Chambers – Area 57 – 26 september: Ervaren Airsofters gezocht

Michiel

Lima Charlie lid
27 jun 2014
626
251
Trophies
26
Let op: we zoeken voor dit event ervaren(!) Airsofters die beginnende Airsofters kunnen en willen begeleiden.

Op zaterdag 26 september zijn we samen met Area 57 een Introductiedag aan het organiseren voor mensen die graag kennis willen maken met Airsoft. Deze keer in The Chambers!

Marshalls en gameplay organisatie is al geregeld, we zoeken nu alleen nog ervaren Airsofters die beginnende Airsofters in het veld kunnen begeleiden en bijv opnemen in hun squads of als buddypaar.

De toegang voor de begeleiders/trainers is gratis.

En de briefing start om 10:00. wat later dan normaal 
icon_wink.gif

Verdere details volgens nog.

Maar meld je dan alvast aan in onze agenda:

http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/chambers-area-57-26-september-ervaren-airsofters-gezocht/

Voor vragen kun je natuurlijk terecht op dit forum topic of via info@airsoftclubnederland.nl

Dank jullie wel voor jullie hulp om deze Introducees een fantastische dag te bezorgen en kennis te laten maken met onze prachtige sport.

We zullen ze eens even goed over dat veld heen schoppen ;) Hoe groot worden de squads? Want dan weet ik hoeveel schilden ik voor me uit kan sturen om te zien waar de tegenstander zit ;) 

GRAPJE natuurlijk!!!! Wordt erg leuk ^_^ 

Ik zal kijken of ik kan komen. En natuurlijk probeer ik iemand mee te krijgen

Zo, dat ging snel. We hebben nu voldoende ervaren Airsofters die de beginners gaan begeleiden. Dank jullie wel!

Ok, er hebben zich nu 12 mensen aangemeld in de agenda, waarvoor hartelijk dank.

We gaan er dus daadwerkelijk vanuit dat je dan dus ook komt, we rekenen dus ook echt op je want we hebben je echt nodig.

De volgende mensen hebben zich nu aangemeld:

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tbody>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">#</td>
<td style="vertical-align:baseline">Naam</td>
</tr>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">1</td>
<td style="vertical-align:baseline">Peter Veld</td>
</tr>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">2</td>
<td style="vertical-align:baseline">Michiel van den Brink</td>
</tr>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">3</td>
<td style="vertical-align:baseline">Doron Ammerdorffer</td>
</tr>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">4</td>
<td style="vertical-align:baseline">Patrick van Donselaar</td>
</tr>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">5</td>
<td style="vertical-align:baseline">Jan Hoos</td>
</tr>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">6</td>
<td style="vertical-align:baseline">Frank-Peter Rebel</td>
</tr>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">7</td>
<td style="vertical-align:baseline">Mike Berckmans</td>
</tr>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">8</td>
<td style="vertical-align:baseline">Gert-Jan</td>
</tr>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">9</td>
<td style="vertical-align:baseline">Bart van Dijk</td>
</tr>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">10</td>
<td style="vertical-align:baseline">Niels Alsemgeest</td>
</tr>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">11</td>
<td style="vertical-align:baseline">Arjan Kerkhof</td>
</tr>
<tr>
<td style="vertical-align:baseline">12</td>
<td style="vertical-align:baseline">Joris Roggekamp</td>
</tr>
</tbody>
</table>

Daarvan zijn er 8 lid van ACN en dus 4 mensen van buiten ACN die ons komen helpen.

Alvast dan wat informatie:

De verwachting is 60 spelers op het veld, 2 teams van 30 spelers.

Iedereen wordt dus ingezet als Squadleader (SL), 6 SL's per zijde, 5 Squadleden per Squad incl jijzelf, dus 2 paar buddyparen en jijzelf.

Graag iedereen zijn radio meenemen of er één regelen. Zorg dat je batterij van je radio opgeladen is en dat je backup batterijen hebt!

Area 57 is de orga en levert de marshalls en de gameplay (scenario's gaan we nog bespreken).

Briefing zal starten om 10:00, daarvoor zorgen dat jezelf helemaal klaar bent om het veld in te gaa (dus ook gechronood).

Om 10:00 worden ook de beginners in het veld gebriefd, samen met ons. Dat betekend dat die ook volledig uitgerust en klaar moeten zijn. Ik zou het fijn vinden dat wij klaar zijn zodat wij ook daarbij kunnen helpen.

Ideeën, suggesties en oplossingen zijn van harte welkom natuurlijk.

Man, ik heb er zo veel zin in!

Vind The Chambers helemaal top, vind het erg leuk om beginnende Airsofters te helpen, en geloof dat Area 57 een interessante partij is en wordt in de Airsoft wereld, ook in Nederland, dus willen we graag elkaars vriendjes blijven.

Als besproken in de ACN-whatsapp,

ga ik naar de Airsoftmarkt 27-09

mocht ik igv nood nodig zijn om in BE te helpen, en ik binnen redelijke termijn iets hoor, dan ben ik alsnog present :*

Hè mensen weer een tijd afspreken bij de laatste tankstation voor de afslag