The Chambers

Assault Captain

Well-Known Member
12 jan 2017
158
40
Trophies
5
Toen ik met Airsoft begon in 2016 waren wij door de loop van de jaren heel vaak bij The Chambers geweest.

Een mega groot terrein met veel woodland en ook wat cqb gelegenheid rondom de mansion en de stallen.

Nu na Corona uiteindelijk terug gegaan naar dit veld en er 2 skirms gespeeld.

Na de 1ste skirm schrok ik me kapot hoe zeer het veld was verranderd nadat een energie maatschappij er een groot stuk van het woodland terrein had gekocht.

Van het ooit zo grote terrein was nog maar een fractie over. En de meeste actie speelde zich af in en rondom de mansion en de stallen. In het woodland was niet zoveel actie.

Na de 2de skirm drong het tot me door dat The Chambers nu eigenlijk een buiten Cqb veld is geworden waar je ook een stukje woodland bij hebt. De actie loopt wel vaker vast bij sommige bottle necks.

Mensen durven vaak niet te pushen misschien omdat ze bang zijn om gehit te raken?

Maar als je dan toch weet door te duwen als de tegenstander 1 seconde niet oplet of als je toch die ene omtrekkende beweging kunt maken en je komt door en het resulteerd in een teamwipe.... dan is dat toch even lekkerrrr.

The Chambers is niet meer wat het ooit was maar is het nu een slecht veld? ik vind van niet. Ik denk dat het nu misschien veel geschikter is ook om er met kleine compacte replicas te spelen net doordat er veel actie in en rondom de gebouwen is.

En wil je met een dmr of sniper is er nog steeds een stuk woodland waar je misbruik van kunt maken.

Alleen heb ik wel mixed feelings over de Marshalls wat er soms zijn.

Bij mijn 1ste skirm op het aangepast terrein zeiden ze me dat ze kinderen vanaf 11 jaar toelieten?

Bij mijn 2de skirm dit nog eens nagevraagd en toen was het ja soms doen we dit maar dan moet je even een email sturen.

Nu vroeg ik het in een mail en toen was het echt uit den boze en ja zo zou het ook moeten zijn.

Ik heb het idee dat niet iedereen zich helemaal aan hun eigen regelement houd binnen de organisatie.

Maar verder dan dit hebben we 2 leuke skirms gehad.

Alleen dat parkeer terrein wat een gaten man! Ga er niet heen met een verlaagde auto want je zult zeker je bumpers moeten oprapen 😅.
Dat ze dit niet verhelpen vind ik best schandalig eigenlijk!

Verder merk je wel dat het terrein
en de gebouwen best in verval is ten opzichte van jaren terug en misschien mogen ze ook niks aan de gebouwen doen. Wetgeving enzo?

Wat is jullie ervaring met The Chambers?

Laatst bewerkt:
Leuk veld, mijn eerste keer was samen met jullie, dus ik heb het grotere terrein nooit gezien.
Bij de gebouwen was het veel te druk inderdaad, terwijl in het bosgebied af en toe wel wat te doen was. Ik heb mij daar verder kostelijk geamuseerd.
Enige kritische puntje : de parkeerplaats ! Manmanman je mag lijen dat je je bumper er niet vanaf rijdt daar.....

• Leuk
Waarderingen: Assault Captain