The Eventsbakery vragen

Somentus

Active Member
22 okt 2015
42
15
Trophies
5
Hallo mensen!

Via mijn vader heb ik een waardebon gekregen om met 10 mensen 3 uur te gaan Airsoften bij The Eventsbakery, inclusief kleding, masker, apparaat en 75 BB's pp. Nu wil ik graag weten wat jullie ervaringen zijn met The Eventsbakery. Moeten we verwachten op een goeie locatie, of proberen ze zoveel mogelijk mensen voor een zo goedkoop mogelijke prijs binnen te slepen?

Bedankt voor jullie tijd en fijne dag nog gewenst ^^

Gezien je maar 75 bbs per pp krijgt denk ik het tweede, ik zou je zelf een plezier doen en 2 of 3 zakken .25 gram bbs bestellen en die mee te nemen gezien je anders waarschijnlijk voor exorbitante prijzen bbs bij hun moet gaan kopen.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Daar had ik zelf ook aan gedacht, maar ik betwijfel of we onze eigen BBs mogen gebruiken. Kan ik het beste contact opnemen met The Eventsbakery hierover, of gewoon stilletjes doen en hopen dat ze het niet merken? :P

Stilletjes doen. Bij vragen krijg je te horen alleen hun bb's en dan letten ze er bij je boeking ook op

• Leuk
Waarderingen: Boyka2345
Ik denk ook het tweede en gok ook maar zo dat niet willen dat je eigen BB's meeneemt. Anders verdienen ze niks gezien dat soort locaties meestal daarop hun geld verdienen.

Ja inderdaad, de locatie kan qua inrichting prima zijn. Maar de zaken eromheen klinken niet heel goed :(

Toevallig een maandje geleden bij The Events Bakery geweest als uitje met een paar vrienden die dat geboekt hadden, ook met exact dezelfde waardebon.

Als Airsofter kijk je toch anders naar zo'n locatie. Had gemaild of ik mijn eigen replica en/of bb's mocht gebruiken: nee, eigen w@pen was niet toegestaan (en dan was die @ een A..). Tot zover de liefde voor de sport.

Op locatie blijkt zo'n waardebon gewoon gratis bij de counter te liggen. Het is dus gewoon een lokkertje om je te laten komen; het geld zit 'm in de loadout. Je hebt verschillende pakketten met belachelijke prijzen. Onbeperkt Bb's 3 uur lang was 33,95 (incl. replica en overall dan etc.)

Het is onmogelijk om je eigen Bb's mee te nemen; je hebt nergens mogelijkheid om stiekem te vullen en het valt de marshalls sowieso op. In hoeverre ze marshalls te noemen zijn; ze hadden nergens verstand van en toen ik de hop wilde afstellen (was beroerd..) dacht 'ie dat ik 'm ging slopen..

Moet wel zeggen dat ik het veld verrassend vond mee vallen. Had 't erger verwacht voor zo'n vrijgezellenfeestgeldfabriek.

• Leuk
Waarderingen: Jan en Somentus
Oei okee. Zou je 't dan aanraden, of niet? De mensen met wie ik wil gaan hebben allemaal geen ervaring met Airsoft.

In dat geval wel, hoewel het afhangt van de voorkeuren. Voor hetzelfde bedrag skirm
je een hele dag met een huurset bij een open skirm locatie in Nederland.

Maar dan ben je tactischer bezet. Eventsbakery is Arcade.

Hmm okee bedankt :)
Misschien dat dit niet de plek voor deze vraag is, maar: mag een NABV-lid meerdere introducées meenemen naar de introducédag? Of kunnen mensen ook komen zonder banden met een NABV-lid?
Misschien dat ik dan wel vraag of die vrienden mee gaan daar naartoe!

ja als goed is wel want dan meld de organisatie je aan als intro. zo zou je ook alleen de eerste keer als intro kunnen gaan.

Je mag als NABV'er 2 introducees per keer meenemen, en een niet-NABV'er mag 6x per jaar introducee zijn.

Beste is om de organisatie de personen aan te laten melden. Die kunnen het ongelimiteerd.

*Edit:
Plus jij bent dan niet officieel verantwoordelijk voor ze ;-)

Bedankt, dan ga ik dat overleggen en hopelijk kan ik dan wat vrienden meebrengen naar de introducédag!

Dat soort plekken zijn geldgrijpers, niets meer niets minder. Kan je een leuke dag hebben? Zeker. Maar het is niet echt een ware airsoft ervaring en het is echt belachelijk duur. Doe jezelf een plezier, ga naar de introdag, word meegenomen door de veteranen die hart hebben voor de sport en heb een goede tijd voor minder geld.

• Leuk
Waarderingen: Robbie en Somentus
Je kan sowieso vrienden meenemen naar de introducé dag omdat de orga ze dan aanmeld als intro. :)

Het gaat 'm helaas niet worden, ze vinden het het geld niet waard helaas :(