Vet om even een indruk te hebben, is het goed geregeld? De moeite waard? Is niet ver van ons af, dus ga sowieso een keerVoor degene die de binnenkant willen zien er staat een post op mijn instagram (SGT_ALIEN_JR_AIRSOFT)
https://www.instagram.com/p/BslLVggnjyz/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=243fdp60ulqw
Ik ben ook zeer benieuwd!!!Ja zijn er al mensen van het forum langs gegaan? Ik ben ook wel benieuwd!
Iemand van op de BE/NL gaming Discord (waar ik rondhang) was er gisteren. Hier is zijn review:
https://www.9lives.be/forum/sport/1094033-airsoft-balls-glory-deel-3-a-5.html#post21757809
Korte samenvatting: "blijf daar minstens nog paar maanden weg tot ze alles wat op punt hebben, het was een dag van frustratie voor iedereen aanwezig."
Ja, wij hadden het ook liever anders gezien, maar het was nu zo, wel goed van de organisatie dat ze ook effectief testen op hits nemen én effectief ook meer als 350 Fps was naar huis !
Er waren er zo een aantal vroegtijdig naar huis gestuurd, dus u weze gewaarschuwd
veel beter in het vervolg max 30 personen toelaten en de inkomprijs verlagen zodat ze goede opbouwende kritiek krijgen.(Nu was iedereen echt gefrustreerd niet normaal ) Voor 50 mensen kan je dat daar nu gewoon niet aangenaam maken. Het gehele rechtse gedeelte is veel te open met enkel die kolommen, er worden dan automatisch choke points gecreëerd waar 20 man tegen 20 man aan het schieten is. (is nu ook overdreven maar u get the point)
Ja het is wel een leuk veld om is te doen maar als e echt zou willen gaan zou je snel moeten zijn zitten al volgeboekt tot midde februari en gaat waarschijnlijk niet heel lang blijven (daarstraks gelezen dat er een datacenter gaat komen in de krant)Vet om even een indruk te hebben, is het goed geregeld? De moeite waard? Is niet ver van ons af, dus ga sowieso een keer
FYI enkel bio (tracers) mogen op het veld gebruikt wordenAls we zijn geweest laat ik nog wel weten hoe het was. In ieder geval weer de flashlights en de tracers op m'n replica's schroeven. Heeft ook wel weer wat.
Ja het is wel een leuk veld om is te doen maar als e echt zou willen gaan zou je snel moeten zijn zitten al volgeboekt tot midde februari en gaat waarschijnlijk niet heel lang blijven (daarstraks gelezen dat er een datacenter gaat komen in de krant)
Is dat in Nederland ook niet overal?FYI enkel bio (tracers) mogen op het veld gebruikt worden