Tim de Jong stelt zich voor!!

Tim_de_Jong

New Member
6 sep 2014
4
0
Trophies
1
<font face="Arial, Verdana" size="2">Hallo</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Ik ben Tim de Jong,19 jaar en studeer aan het ROC Flevoland.</font>
baas.jpg
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Ik heb mijn hele leven al twee verslaving . De een is Muziek en de andere Voetbal inmiddels is er een derde verslaving bij gekomen en dat is natuurlijk Airsoft.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Maar voordat ik begin over mijn airsoft carrière wil ik het eerst kort over mijn andere twee verslavingen hebben,zo krijgen jullie in idee van wie ik ben.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Muziek</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2"> Als klein mannetje luister ik al naar muziek,alle varianten passeren de revue maar,ik heb toch eigenlijk een voorkeur gehad naar Rock/ nu metal.Al sinds mijn vijfde jaar luister ik naar Linkin Park,dit is bij verre weg mijn favoriete band,en heb deze al meerdere malen live gezien.Het meest recent op Rock am Ring 2014 Duitsland.Maar ik luister natuurlijk niet alleen maar naar Linkin Park ook bands als,Avenged Sevenfold,Green Day,The Rasmus en Korn staan goed vertegenwoordigt in mijn afspeellijst.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Maar als je echt van muziek wil genieten ga je natuurlijk naar Festivals,dat doe ik dan ook regelmatig. Denk aan Pinkpop,Rock Werchter en Rock am Ring ( mijn favoriet ).Bekenste artiesten die ik heb gezien zijn,Iron Maiden,Metalica, Kaiser Chiefs,Kings of Leon en Linkin Park</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
Linkin-Park-linkin-park-776343_1280_1024.jpg
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Voetbal </font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Het is vrij correct op te stellen dat ik verkeerd geboren ben.Ik had namelijk bij mijn geboorte al gelijk een Bal aan mijn voeten moeten hebben.Ik speelde deze sport namelijk dagelijks met vrienden en sportclub.Echter ik kreeg een blessure op mijn 13de en daarna ben ik gestopt met een Voetballen op de club,alleen nog maar recreatief.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Airsoft </font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Dan nu het gene waarvoor wij allemaal hierzijn AIRSOFT!!!</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Ik was al bekend met lasergamen en Paintball maar, van Airsoft had ik nog nooit gehoord tot dat ik ooit googlede naar ‘Luchtdruk wapens ‘ vraag mijn niet waarom maar uiteindelijk vond ik filpmjes van Levelcap ontentr Airsoft,dit leek mijn nog cooler dan Paintball wat ik al ontzettend gaaf vond.Ik besloot om samen met mijn Broer mijn in te schrijven bij de NABV.Toen al het papierwerk geregeld was werd het tijd voor het leukste gedeelte. Je Gear samen stellen.Voor mijn was het al snel duidelijk ik wilde en AK 47 als hoofdreplica en een M1911 als sidearm.Een AK Replica was snel gevonden.Een M1911 was moelijker omdat graag de kleur van Agent 47 uit de Hitman games wilde hebben.Uiteindelijk heb ik wel een chrome 1911 gevonden.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Toen mijn Gear gebouwd was werd het tijd om dan toch  te gaan Airsoften.Dit doe ik meestal bij Balls and Arrows in Lelystad.Ik speel Airsoft niet in Team verband maar,ik speel wel altijd met mijn broer samen,zonder mijn broer zie je mijn niet op het Airsoft veld.Tijdens de skrims kreeg ik lucht over dit Forum , eerst leek het mijn niet nodig om te gaan lullen over Airsoft.Maar naar een paar maanden ben ik toch maar eens gaan kijken naar dit forum en dacht ik bij mijnzelf “Potverdorie dat is toch eigenlijk wel erg leuk’ en zo is het dus eigenlijk gegaan.Nu ben ik dus nieuwe op dit forum maar, ik zal mijnzelf niet als een newbie in de Airsoft wereld beschrijven.Ik kijk uit naar deze ervaring op het Forum maar, volgens mijn is het nu al voor mijn vrij duidelijk dat het een gezellig boel gaat worden. </font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Als jullie nog vragen hebben dan hoor ik ze graag.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
baas.jpg
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
 
Zo, dat is nog eens een uitgebreide intro...
Hitman is zeker wel een vette basis voor je colts. Heb dat spel echt grijs gespeeld.... Super spel was dat..
Zoals ook jij zegt.. Ik speel ook samen met mn broer(s), en anders ook niet.. Alleen zijn wij tweeling.. dus nog een stukkie meer team dan een ander ;)
Ook over je muziek smaak hoor jij mij niet veel klagen.. Ik ben dan geen fan van de door jouw genoemde bands, maar zing graag link in park, the rasmus en zeker greenday graag mee op de radio :D (tot ergernis van mijn collega's ;) )
We zullen vast wel een keer treffen op het veld. Als je een porto hebt, dan slinger je je MP3 speler maar aan de ingang ;) Dan komen we de dag wel door.
Groeten,


Evil
 
Hallo Tim.
Welkom hier op het gezelligste Airsoft forum van Nederland. Europa en de rest van de wereld !!!! :D
Mooie Intro topic heb je geschreven.
Zo te zien ook al goed in gelezen en wetend dat wat de juiste benaming voor het speelgoed is ;)
Muziek is ook 1 van mijn hobby`s, Ik ben alleen meer van de oudere nummers van Linkin Park (Numb, In the end, Breaking the Habbit.)
Bands als 30 seconds to Mars en Within temptations zal je dan ook ongetwijfeld kennen.
Voetbal.................. nee laat maar next.
Airsoft HEEEEEEEEEY :)
Een mooie op een echt lijkende AK47 kan ik meestal erg waarderen zeker als het echt hout heeft..
Zodra er RIS op word gemaakt, noobtube er op en weet ik het wat nog meer dan krijg ik een beetje tranen in mijn ogen. Maar dat is maar net wat je zelf mooi vind.
De bling bling w@p3ns van Hitman........... GENIAAL.
Ik heb zelf ook een bling bling M1911 helaas schiet deze veel te hard dus kan deze helaas niet bij skirms gebruiken.
Wel heb ik mijn zwarte Glock 18 een beetje bewerkt en heeft de nu een Zilver kleurige slede.
lijkt een beetje op deze:
images

Dan nog 1 vraagje waar kom je vandaan?
We zullen je vast tegen gaan komen op het veld.
Succes en tot snel
Greetings
 
Yeey Jongens 
@Twinfromhell
Ja ik ken 30 STM erg goed.Withim Temprairon iets minder omdat deze band een vrouwelijke zanger heeft,persoonlijk vind ik dat minder fijn dan een mannelijke zanger.De enige band die gefront word door een vrouw die ik wel echt goed vind is Evanscence.Zelf heb een een G&G GKM ( AKM variant ) ik heb hier ook al een review over geschreven,voel vrij om deze te bekijken.Ik ben zelf niet echt van de Glocks ( heb zelf eenm Glock 23 ) maar die van jouw ziet er wel echt erg tof uit. Over de Ak variante,ja ik vind wanneer het een RIS heeft het echt afdoen aan de authentieke look van de owwww zo bekende Ak Kalsahikov. Mijn replica heeft overgrens een volledige metale body en echt houten handguards.Hieronder zal ik plaatjes plaatsen van mijn speelgoed baby's :) .Ben geboren en Getogen in Almere maar,ik lijk het meest op een Amsterdammer.

@Eviltwin-NL
Het zal je verbazen hoeveel mijn broer en ik op mekaar lijken terwijl er 3.5 jaar verschil in zit.Over Linkin Park ik vind dat echt een top band en bij mijn kunnen ze eigenlijk niks fout doen.Nummers die in Nederland minder succesvol waren( Bijvoorbeeld Burn it Down ) staan contant op repeat bij mijn. Waarschlijk zijn mijn hersenen vroeger compleet ge'Linkin Parked '  en vind ik daarom alles van nieuw tot oud steen en STEEN GOED !!!
f1ab1c30212e0c12d8c78959792ea6eb.png

gkm-1.jpg