Tippmann M4 hpa

Naiul188

New Member
4 nov 2015
4
1
Trophies
1
Beste mensen,

Eindelijk m'n eerste replica. Na 2 bezoeken en mogen schieten met een aantal replica's bij Bunker 501 was ik elke keer zeer onder de indruk van de Tippmann M4.
De keuze was voor mij dan ook niet moeilijk meer, De Tippmann. Gisterenavond opgehaald en meteen laten opbouwen van CO2 naar hpa, was 3 minuten werk :smile:
Scope erop en klaar! Vandaag ingeschoten, de hop hup afgesteld en kan niet anders zeggen dat ik er "waanzinnig" blij mee ben. Op 10 20 en 30 meter ingeschoten, zonder upgrade schiet deze replica al mooie groepjes.

Kortom, ben een blij mens! Allen een goed weekend toegewenst.
Tippmann_M4.jpg

Wauw nice! Je maakt gelijk een vliegende start!
Werken die dingen normaal op Co2?

@ChaoSState, Normaal staan ze op CO2 ingesteld. Het ombouwen naar hpa is een fluitje van een cent.

@Sander, Dank! Ik begrijp uit jouw reactie dat jij er ook een hebt. Heb je hem geüpgraded?

Ja klopt ik heb hem nu bijna een jaar. Ik heb de innerbarrel vervangen en de hopup nub, ook heb ik een 45 graden elbow erop gezet.
En dan nog wat cosmetische upgrades, pistol grip vervangen en buttstock, front rail ook een andere erop.

@Sander, net weer ingeschoten. Kan niet anders zeggen dat ik het nu al een beest van een replica vind. Zal ongetwijfeld een moment komen dat ik hem ga upgraden, voor nu eerst genieten met inschieten en volgende week uitproberen op de skirm.

Ja het is een heerlijk apparaat.
Vooral het grote voordeel dat hij 100% mechanisch is. Geen gekloot meer met elektra. En dan de kick echt heel fijn. Niet zo hard als een daytona maar ook de fractie van de prijs van een daytona en een stuk betrouwbaarder.

Ben wel eens benieuwd of er ook tippmann ak's zijn...ak 74 etc....in mijn zoektocht vind ik er niks over

2 modellen voor airsoft?? Welke zijn dat dan?? Bij mijn weten is er maar 1 model en dat is de m4 / ar15 platform.
Maar als jij meer informatie hebt ben ik zeer benieuwd.

Denk dat je de CO 2 en HPA als 2 verschillende replica's bedoelde?
Wat in feite de zelfde replica is maar een andere "voeding" heeft

WouterCOFFEE;24153 zei:
Tippmann heeft maar 2 modellen voor airsoft! En helaas geen al!

Tippmann maakt ÉÉN model - de M4. Deze is gemaakt om on the fly wanneer je wilt te switchen tussen Co2 flesjes in de Tippmann MidCaps of HPA, waarbij je zo'n beetje elk M4 magazijn kan gebruiken.

Er komt een limited edition model uit met wat fancy upgrades, maar dit is een limited edition en verder hetzelfde ding.

:)

@Naiul188 Gaaf man, en welkom als mede Tippmann gebruiker - als je vragen hebt, fire away. Als tip zou ik wel een deluxe parts kit aanraden en een flesje naaimachine olie (bijvoorbeeld van Kroon) voor "het geval dat". Daarnaast even de Tippmann owners groep joinen op Facebook (en daar dan gewoon Engels typen, wees geen Duitser!) voor verdere tips, trucs e.d.

Veel plezier ermee! En je zal merken dat ie steeds beter gaat werken naarmate je 'em inschiet.

Met hpa ben je toch een cheater? Joulecreep enzo..
Grapje. Gaaf apparaat!!

Is geen grapje @[F]airsofter
Het is echt waar... Alle hpa spelers zijn cheaters!!!!! Schieten bij de chrono braaf 360 daarna stiekem de fps opschroeven tot 980fps met een joulecreep waar je akelig van word.
Stelletje hufters!!

@Sander en @[F]airsofter plus ALLE hpa schiet gemiddeld met een ROF van 50+ rps.

hoi allemaal
ik ben op zoek naar de tippmann co2 magazijnen
zijn er mensen die deze willen verkopen ?