Tm 5.1 gold match onderdelen

Olivier Duijvesteijn

Well-Known Member
7 jan 2019
315
36
Trophies
7
Ik ben op zoek naar een goede webshop om mijn tm 5.1 wat meer custom made te maken.
Waar verkopen ze nou veel onderdelen van dit model.

En om mijn replica echt heel snel te maken wat kan ik dan het beste vervangen?
 
Zoals hierboven al benoemd, El Pirata is echt wel scherp hierin.
@sherlockzor slaat ook al de spijker op zijn kop wat onderdelen betreft.

Hoe sneller je slide een volledige cicle kan maken hoe beter.
Shortstroken zorgt er al voor dat hij niet helemaal naar achter gaat maar nét genoeg om je volgende bb te laden.
Al die extra ruimte verbruikt meer gas en is extra tijd. Daarnaast helpt een veel lichtere slede incl inhoud om die cicle snelheid nog eens naar beneden te halen.

Maar, het kan allemaal nog zo licht zijn, als het kut af is gesteld heb je er nog geen reet aan en is alles binnen de kortste keren kapot.

Succes!
 
Zoals hierboven al benoemd, El Pirata is echt wel scherp hierin.
@sherlockzor slaat ook al de spijker op zijn kop wat onderdelen betreft.

Hoe sneller je slide een volledige cicle kan maken hoe beter.
Shortstroken zorgt er al voor dat hij niet helemaal naar achter gaat maar nét genoeg om je volgende bb te laden.
Al die extra ruimte verbruikt meer gas en is extra tijd. Daarnaast helpt een veel lichtere slede incl inhoud om die cicle snelheid nog eens naar beneden te halen.

Maar, het kan allemaal nog zo licht zijn, als het kut af is gesteld heb je er nog geen reet aan en is alles binnen de kortste keren kapot.

Succes!
Ja inderdaad loopt niet echt lekker weet niet waar het aan ligt?
 
Zoals hierboven al benoemd, El Pirata is echt wel scherp hierin.
@sherlockzor slaat ook al de spijker op zijn kop wat onderdelen betreft.

Hoe sneller je slide een volledige cicle kan maken hoe beter.
Shortstroken zorgt er al voor dat hij niet helemaal naar achter gaat maar nét genoeg om je volgende bb te laden.
Al die extra ruimte verbruikt meer gas en is extra tijd. Daarnaast helpt een veel lichtere slede incl inhoud om die cicle snelheid nog eens naar beneden te halen.

Maar, het kan allemaal nog zo licht zijn, als het kut af is gesteld heb je er nog geen reet aan en is alles binnen de kortste keren kapot.

Succes!
Ik lees dat alle onderdelen oversized zijn kan ik ergens vinden hoe je dat aanpast? Geen idee hoe ze dat noemen?
 
toen ik mijn custom 5.1 aan het bouwen was heb ik (vooral bij het plaatsen van de slede) wel het een en ander moeten vijlen. heb dit deels voorzichtig met een dremel gedaan en verder met een messenslijpertje (hier maak je hem erg mooi glad mee).

Nu is het een kwestie van gesmeerd houden en hij is heerlijk soepel.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
toen ik mijn custom 5.1 aan het bouwen was heb ik (vooral bij het plaatsen van de slede) wel het een en ander moeten vijlen. heb dit deels voorzichtig met een dremel gedaan en verder met een messenslijpertje (hier maak je hem erg mooi glad mee).

Nu is het een kwestie van gesmeerd houden en hij is heerlijk soepel.
Ok messenslijper ken ik niet en vijl je dan alleen aan de slede of beide kanten?
 
Puur de opstaande stukjes van de grip, waar de slede zich omheen klemt. bij mij kon ik redelijk zien waar hij klemde.
Niet te veel inderdaad, anders zit hij te los en komt er speling in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olivier Duijvesteijn