TM G17 met aluminium slide dumpt gas

Camilo

Well-Known Member
16 dec 2016
810
465
Trophies
20
Hey iedereen!


Ik heb het volgende probleem met m'n TM G17:

Geüpgrade met aluminium slide van Gunsmodify, Guarder steel sights, Guarder loading nozzle en Guarder nozzle return spring. De rest is stock.

Elke keer dat ik een magazijn laadt, en schiet dumpt ze het gas door m'n inner barrel.

Edit: M'n triggergroup aan de achterkant van m'n lower frame zit ook los.

Waar zou dit aan kunnen liggen en hoe los ik het op?

Zijn er ook shops die gbb side-arm replicas repareren/upgraden?


Alvast bedankt voor de hulp!
 
Laatst bewerkt:
Als hij gas dumpt dan blijft de nozzle open staan van je mag. Ik zou kijken of de pin die die nozzle indrukt wel goed terug gaat nadat je de trekker over hebt gehaald. Lijkt er op dat die blijft hangen om welke reden dan ook. Dat je zegt dat je triggergroup los zit heeft er waarschijnlijk wat mee van doen, daar zit die pin in als ik me niet vergis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Als hij gas dumpt dan blijft de nozzle open staan van je mag. Ik zou kijken of de pin die die nozzle indrukt wel goed terug gaat nadat je de trekker over hebt gehaald. Lijkt er op dat die blijft hangen om welke reden dan ook. Dat je zegt dat je triggergroup los zit heeft er waarschijnlijk wat mee van doen, daar zit die pin in als ik me niet vergis.

Bedankt voor je reactie! :)

Ik heb d'r net er even bijgepakt, en het is inderdaad precies wat je zei. Mezelf corrigerend ik bedoelde de hammer assembly ipv trigger xD

De hamer pin blijft inderdaad in het frame hangen, maar dit kan komen doordat het los zit.

Nu weet ik vrij zeker waar het probleem zit, bedankt @Solstice ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Solstice
Bedankt voor je reactie! :)

Ik heb d'r net er even bijgepakt, en het is inderdaad precies wat je zei. Mezelf corrigerend ik bedoelde de hammer assembly ipv trigger xD
Thought as much :)
Mooi dat je er achter bent, succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo