TM VSR-10 of JG BAR-10

Welke replica is beter als basis voor een (beginnende) sniper?

• Totaal aantal stemmers
    5
Een langere barrel is niet standaard beter, het zou zelfs slechter kunnen zijn.
Je hebt te maken met Barrel - Cylinder ratio . Te lange barrel en onvoldoende luchtdruk zorgt ervoor dat de BB uit je barrel komt rollen, of niet verder komt dan bijvoorbeeld 10 meter omdat het alle energie is verloren.

Vergeet niet.. Als je voor een jg gaat gspec of de normale dat je sws je sears moet vervangen.. Die van mij hebben t zo'n 1200-1300 bb's volgehouden en aardig wat slijtage tezien maar heb ook wel gelezen dat ze bij de 5e shot al kunnen afbreken.. Voor mij maakte het niet zoveel uit omdat ik zou overgaan naar een elektrisch hpa systeem dus heb er helemaal geen sears meer in zitten. Maar als je blijft op een veer basis is het zeker een belangrijke upgrade wat je al snel rond de 60 euro gaat kosten en daarmee haal je alleen meer levensduur uit je jg replica geen vooruitgang in performance. En volgens mij is die van tm net zo. Denk nii dat novrisch de sears voor de lol vervangt.

Als je een sniper gaat kopen om te proberen zou ik toch voor een jg gaan. Mocht het je niet bevallen dan heeft het je maar 100-130 euro gekost ipv de prijs voor een tm.

En de rest qwa upgrade als je een goeie sniper wilt hebben denk maar dat je wel rond de 300 euro ofzo aan upgrade's nodig hebt.

Hopup systeem bucking inner barrel, innerbarrel spacers is al zo'n 100 euro als je voor de action army zou gaan.
Sears voor je triggerbox plus minus 60-70 euro
Cylinderset van action army met piston veer enz. Zit dacht ik ook wel rond de 100-120 euro. Dus alles bijelkaar zit je wel zo rond de 300 euro aan upgrades.

This maar hoe gek je t wil maken. Je kan ook al een inner barrel krijge voor 100 euro en dan de rest er nog bij op.

En mocht t zo zijn dat t je nog steeds nii bevalt en je wil je sniper verkopen krijg je miss de helft er voor weer.