Toch maar voorstellen dan

Jetlag

Member
30 okt 2016
6
3
Trophies
3
Hallo, Tom hier

Vanaf mijn 17e al gefascineerd door de sport en toen ik eenmaal 18 werd gelijk gekeken wat er allemaal mogelijk was.

29 Oktober meegedaan aan de introdag en een paar dagen later een account gemaakt op dit forum en als een gek gaan kijken naar replica's en gear.

Over mij: Ik ben een 18 jarige student aan de TU in eindhoven. Woon zelf ook in eindhoven maar ik heb een thuisbasis in een klein Limburgs gat genaamd Venray. Verder game ik veel, vooral Arma 3.

Ik hoop dat ik jullie allemaal een keertje tegenkom op een skirm.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hoi Jetlag, welkom op het forum en veel plezier met deze sport!

Welkom!

Enig idee wat voor soort replica en gear je wilt?

Ik heb zelf overigens ook veel Arma 3 gespeeld. Voornamelijk Wasteland op Stratis (volgens mij 700 uur) maar ook wel wat Exile en Battle Royale.

Tegenwoordig eigenlijk bijna geen Arma meer vanwege tijdgebrek. Ik heb nog maar tijd voor korte sessies en daar is het helaas het spel niet voor. Dus nu een beetje Rocket League en Battlefield 1, dat is het wel.

Ik heb zelf overigens ook veel Arma 3 gespeeld. Voornamelijk Wasteland op Stratis (volgens mij 700 uur) maar ook wel wat Exile en Battle Royale.

Tegenwoordig eigenlijk bijna geen Arma meer vanwege tijdgebrek. Ik heb nog maar tijd voor korte sessies en daar is het helaas het spel niet voor. Dus nu een beetje Rocket League en Battlefield 1, dat is het wel.
Ik speel nu wekelijks een soort mil-sim met een groep, maar ik heb ook mijn fair share van altis life en Wasteland achter de rug :D

Welkom hier :)

Zelf was ik ook van plan om voor de SA-V26 te gaan, maar wat ik een nadeel vond/vind is dat hij gebruik maakt van het Keymod systeem (ziet er super gaaf uit!) maar ik kon er maar weinig assesoires voor vinden, of ze waren weer aan de prijs... dat betekend dat je dus eigenlijk met adapters moet gaan werken, wat ik er weer minder mooi uit vind zien. Uiteindelijk ben ik voor de SA-A20 gegaan, die heeft, naar mijn idee, toch het strakke uiterlijk en overal RIS.

Succes met keuzes maken! Ben er zelf al achter gekomen dat je echt alle kanten op kan (en dat maakt het niet altijd makkelijk :p)

Groet,
Peter

Wut je kan op een keymod gewoon kleine stukjes ris installeren zodat je normale RIS attachments kan gebruiken. Kost bijna niks en zorgt ervoor dat je hand niet vast pakt in een ris rail wat een stuk minder fijn is dan een gladde keymod rail.

Dat klopt Rebelattack, maar dat vond ik persoonlijk minder mooi... vandaar dat ik uiteindelijk een andere keus heb gemaakt. Maar de SA-V26 (LVOA look a like) is en blijft een schitterend model!

Groet,
Peter

Javooohl! Welkom Jetlag ^_^

Te gek om te horen dat je de sport gaat oppakken.

keymod adapters moet ik ook nog steeds hebben voor mijn V04 <3 Dat blijft het lastige ja, maar het pakt zo lekker vast ;)

Welkom mede Brabander. Kom zelf uit Veldhoven. Hoe was de introdag heb erg me best opgedaan. Hoop dat je het leuk vond. Als je wilt kan je een keer meerijden als wij van ACN gaan skirmen.

Tot op het veld