Toch maar voorstellen dan

Jetlag

Member
30 okt 2016
6
3
Trophies
3
Hallo, Tom hier

Vanaf mijn 17e al gefascineerd door de sport en toen ik eenmaal 18 werd gelijk gekeken wat er allemaal mogelijk was.

29 Oktober meegedaan aan de introdag en een paar dagen later een account gemaakt op dit forum en als een gek gaan kijken naar replica's en gear.

Over mij: Ik ben een 18 jarige student aan de TU in eindhoven. Woon zelf ook in eindhoven maar ik heb een thuisbasis in een klein Limburgs gat genaamd Venray. Verder game ik veel, vooral Arma 3.

Ik hoop dat ik jullie allemaal een keertje tegenkom op een skirm.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hoi Jetlag, welkom op het forum en veel plezier met deze sport!

Welkom!

Enig idee wat voor soort replica en gear je wilt?

Ik heb zelf overigens ook veel Arma 3 gespeeld. Voornamelijk Wasteland op Stratis (volgens mij 700 uur) maar ook wel wat Exile en Battle Royale.

Tegenwoordig eigenlijk bijna geen Arma meer vanwege tijdgebrek. Ik heb nog maar tijd voor korte sessies en daar is het helaas het spel niet voor. Dus nu een beetje Rocket League en Battlefield 1, dat is het wel.

Ik heb zelf overigens ook veel Arma 3 gespeeld. Voornamelijk Wasteland op Stratis (volgens mij 700 uur) maar ook wel wat Exile en Battle Royale.

Tegenwoordig eigenlijk bijna geen Arma meer vanwege tijdgebrek. Ik heb nog maar tijd voor korte sessies en daar is het helaas het spel niet voor. Dus nu een beetje Rocket League en Battlefield 1, dat is het wel.
Ik speel nu wekelijks een soort mil-sim met een groep, maar ik heb ook mijn fair share van altis life en Wasteland achter de rug :D

Welkom hier :)