Tokyo Marui AUG A2 Special

Met veel dingen kunnen we helpen. Echter, met magazijnen is altijd moeilijk om te beoordelen of ze werken (passen gaat meestal wel zolang je het juiste type hebt) . Dan moet je net iemand treffen die exact de zelfde combinatie heeft.

Over het algemeen raden we dan ook aan om dit in de winkel of op een skirm te proberen. Dit is ook de enige manier om er zeker van te zijn of de magazijnen daadwerkelijk naar behoren functioneren in combinatie met je replica.

Succes met je zoektocht ;)

Oehh super nice! Misschien bestel ik ze daar wel rechtstreeks, en 170rd is wel een stuk beter dan 110 :D

Hoe bevalt de AUG trouwens? Ik heb hem net gehaald, nog geen skirms mee gedaan.

Ik heb de AUG High Cycle. Volgens mij zijn ze hetzelfde op de body en de motor na. Bevalt super. Stock schiet hij kaarsrecht en ver. Het enige wat ik er aan heb gedaan is de fps iets omhoog schroeven door er een ander veer in te zetten.

Let wel, die veren van de magazijnen waren bij mij in het begin vrij stijf. Ik kon er in het begin maar iets van 100 in kwijt. Na verloop van slijt het iets in en kun je er meer in kwijt. En ik heb altijd feeding problemen met Bioval .25, maar mijn maat met exact dezelfde replica en magazijnen vreemd genoeg weer niet.

Ik heb de AUG High Cycle. Volgens mij zijn ze hetzelfde op de body en de motor na. Bevalt super. Stock schiet hij kaarsrecht en ver. Het enige wat ik er aan heb gedaan is de fps iets omhoog schroeven door er een ander veer in te zetten.

Let wel, die veren van de magazijnen waren bij mij in het begin vrij stijf. Ik kon er in het begin maar iets van 100 in kwijt. Na verloop van slijt het iets in en kun je er meer in kwijt. En ik heb altijd feeding problemen met Bioval .25, maar mijn maat met exact dezelfde replica en magazijnen vreemd genoeg weer niet.
Oke mooi om te weten, ik heb ze besteld. Als het goed is komen ze binnen een paar dagen binnen :D De mijne is stock 285fps, ik ben benieuwd

• Leuk
Waarderingen: Rick191
Geeft nx hoor Sander.
Maar als ik dan toch met mid-caps werk dan wel met zoveel mogelijk BB's.
:)

• Leuk
Waarderingen: Jord-O

Waarom .25g ipv de .20g?

Zwaardere bb's zijn preciezer en schieten vaak nog verder ook.
Ik gebruik bv. in al mijn replica's (op de shotgun na) minimaal .28g bb's

Same here. Tenminste sinds kort.
Ook in mijn Tm high cap met 285 fps gewoon .28. Normaal deed ik dan 0.25 voor pistolen en bij cqb ook in normale replica's.
Maar nu dus 0.28
ASG 0.28 werken prima.

Greetings

.25 voor nu nog, maar wil zeker met geupgrade replica's en R-hop overstappen naar ten minste .28 misschien zelfs .30, voor mijn TM Mk23 ga ik .32's gebruiken.

Interessant, ik gebruik tot nu toe altijd .20
Misschien maar eens gaan kijken voor iets zwaarder, dank voor de info.

• Leuk
Waarderingen: Jan