Tokyo Marui Glock18c GBB Feed niet

The Walker

Well-Known Member
20 jan 2017
244
155
Trophies
11
Ik heb een tm glock18c gbb (greengas) maar hij wil maar moeilijk bb's feeden.
Iemand een idee wat het probleem is of/en waar ik hem kan laten repareren?
 
Welk merk magazijnen gebruik je? Ik had WE magazijnen en die werkte perfect.
 
Beetje summiere info
- feed hij op zowel single als full auto moeilijk?
- beweegt de nozzle soepel?
- speelt het probleem bij alle magazijnen?
- wanneer voor het laatst onderhoud/schoonmaak?
 
Ik denk dat je nozzle niet goed heen en weer beweegt. Met een wat siliconen olie kan je deze weer soepel maken.
 
Ik denk dat je nozzle niet goed heen en weer beweegt. Met een wat siliconen olie kan je deze weer soepel maken.
Ga dat eerst eens proberen, heb 'm net tweede hands gekocht voor heel goedkoop met de weet dat hij moeilijk feed dus ik hoop 'm alsnog makkelijk te kunnen fixen maar heb twee linker handen xD Bedankt!
 
  • Leuk
Waarderingen: DamnDaniel
Beetje summiere info
- feed hij op zowel single als full auto moeilijk?
- beweegt de nozzle soepel?
- speelt het probleem bij alle magazijnen?
- wanneer voor het laatst onderhoud/schoonmaak?

-zowel single als full auto, na 5 schoten wilt die het soms opeens wel weer doen.
-nozzle geen idee, maar ga 't eens proberen met wat siliconen olie (zou zo maar 't probleem kunnen zijn)
- ja bij alle magazijnen
- net nogmaals doorlopen en schoon gemaakt
 
Siliconen olie verhelpt t probleem niet :(
Moet na elk shot de slide naar achterhalen om te kunnen schieten.
 
Zou je misschien de slede eraf kunnen halen en van beide even een duidelijke foto maken?
 
Ik kan ze niet zien op m'n telefoon. Ik kijk vanavond als ik thuis ben wel even op de computer. Ik had namelijk ergens gelezen dat als er iets niet lekker zit dat hij dan niet goed meer werkt. Ik weet alleen niet hoe dat stukje heet.
 

Bijlagen

  • 1 glock.jpg
    1 glock.jpg
    615,9 KB · Weergaven: 227
  • 2 glock.jpg
    2 glock.jpg
    721 KB · Weergaven: 266
  • 3 glock.jpg
    3 glock.jpg
    851,3 KB · Weergaven: 251
  • 4 glock.jpg
    4 glock.jpg
    760,7 KB · Weergaven: 245
Het kan zijn dat je hamer spring niet sterk genoeg is waardoor er niet genoeg gas vrij gelaten word om de slede volledig naar achteren te duwen.
 
Het kan zijn dat je hamer spring niet sterk genoeg is waardoor er niet genoeg gas vrij gelaten word om de slede volledig naar achteren te duwen.
Zoiets heb ik inderdaad ergens gelezen en heb dan ook het idee dat het daarmee te maken heeft of met de nozzle, zag ook op youtube een filmpje van hoe zo een spring (150% hammer spring) te vervangen en zag er niet makkelijk uit xD maar ja als ik het niet zeker weet vind ik het nogal een gedoe om te bestellen en dan die spring erin te plaatsen.
 
Is je G18 niet toevallig aan het light striken? Heb dat met de mijne ook al gehad (ook een TM), nota bene tijdens de eerste skirm dat ik 'm mee had.
Schijnt een dingetje te zijn met green gas en hogere temperaturen, daar kan de hammer / hammerspring van een Glock niet lekker mee overweg.
Zit 'm puur in het design van het systeem en is niet heel veel aan te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DamnDaniel