Tokyo Marui M&P9L

Rixs

Member
14 jun 2023
10
0
Trophies
1
Hallo,

Om mijn eerste aanschaf rustig aan te doen wil ik graag een Tokyo Marui M&P9L aan te schaffen maar ik kan hem nergens vinden in Nederland.
Bij unit13 hebben ze me verteld dat er mega wachttijden zijn.
Echter ben ik gaan surfen en heb hem gevonden op een Spaanse webwinkel. Nu is mijn vraag, of dat wel veilig is, komt hij wel aan en mag het wel verstuurd worden??
Kan iemand mij hierop antwoord geven. Alvast bedankt ☀️
 
Als je lid bent van de NABV, en de verkoper vraagt een kopie van je NABV-pas op het pakket te plakken, dan zal het wel goed komen.
 
Dat is een goed idee maar het blijft een Spaanse webwinkel, het is wel spannend of hij wordt verzonden en door de Douane komt.
Maar ik heb denk ik geen andere keus, geen enkele Nederlandse- België heeft hem op voorraad.
Gelukkig heb ik PayPal
 
Binnen de EU komt niet langs de douane, maar zelfs als het wel langs de douane komt én er hangt een scan van het NABV -pasje aan, dan komt het er zonder problemen doorheen.

Volgende keer is het misschien handig om door te geven in welke winkel je gaat bestellen: de meesten (en de reputatie) zijn hier wel bekend.

Veel plezier met je toekomstige aanschaf alvast. :)
 
Geen idee wat die Spaanse site vraagt maar Airsofteire in Ierland (en dat is ook EU dus geen douane troubles) heeft de M&P9L ook.
Nieuw en als B-grade. (gezien de beschrijving bij de B-grade zou ik voor nieuw gaan)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rixs
Super, hier kan ik wat mee.
Dan ga ik hem zeker in Ierland kopen.
Voor de zekerheid ga ik mijn NABV sturen zodat ze deze op het pakketje kunnen plakken.

Erg benieuwd of hij binnen komt
 
Ik heb door de jaren heen uit verschillende landen besteld, ook van buiten de eu met alle controles en bijkomende kosten (die van tevoren bekend zijn). De webshop plakt er gewoon een kopie van je pas op. Dit heeft voor mij nog nooit voor problemen gezorgd, hooguit wat vertraging wanneer de douane wat traag is.

Binnen de EU is dit nog niet voor gekomen.

Of een bepaalde webshop zelf betrouwbaar is, zal per webshop verschillen. Ik denk niet dat het land daar veel in uit maakt.