Tokyo Marui M9 trigger pin

Bas de Munck

New Member
12 jul 2014
4
0
Trophies
1
Replica in kwestie: Tokyo marui M9 samurai edge. (Oudere versie zonder hop-up)

Een tijdje geleden heeft de trigger reset spring van mijn Tokyo marui M9 het begeven. Geen probleem gewoon een nieuwe erin.
Echter is er wel een probleem. Het blijkt dat de trigger pin van dit replica volgens mij niet eens een pin is maar gewoon een vast deel van dit replica zelf.

Heeft iemand hier ervaring met dit probleem en weet U hoe het opgelost kan worden?

Alvast bedankt

Is je probleem al opgelost?
Zelf heb ik niet zo'n ding, dus ik kan je helaas niet helpen.
Anders /bump

Nog steeds niet. Vind 't maar raar. Ze hebben die trigger spring en trekker er om een of andere manier omheen gekregen, zou ik toch ook moeten kunnen?

Misschien dat we je verder kunnen helpen als je wat foto's van het probleem plaatst?

Heb je toevallig ook de explosietekening uit de handleiding?

Fotos met uitleg krijg zijn hier

cZpRCxF.jpg

Dit is de trigger spring. Deze is gebroken waardoor mijn trekker niet terug naar voren gaat. Deze moet verwijdert en verplaatst worden.

uJdPHUT.jpg

Om de spring en trekker te kunnen verwijderen moet je bij m9's een pin eruit duwen die hier-

j7zS20n.jpg

- En hier te zien is. Ik krijg echter helemaal geen beweging in deze pin.

Ik heb helaas slecht nieuws voor je.
Volgens de explosie tekening die ik gevonden heb is de pin die jij beschrijft onderdeel van een groter stuk en is dus geen los onderdeeltje wat je kunt vervangen.

Ik heb een cirkel getekend om de "pin"

• Leuk
Waarderingen: Peter
@Oddball Zijn triggerbox zit nog helemaal in elkaar en zelfs nog in de replica, op de tekening is deze wel uit elkaar te halen. De pin lijkt inderdaad vast te zitten, maar het lijkt mij stug dat de triggerbox niet uit elkaar gehaald kan worden omdat ze een klein pinnetje hebben vastgezet op twee normaal losse helften.

@Dingofox
Je hebt helemaal gelijk, ik heb om een of andere reden de indruk gekregen dat de TS de pin wou vervangen o_O

Maar ja, met de tekening erbij zou @Bas de Munck een heel eind moeten komen om zijn probleem op te lossen

Ben bij de triggerbox gekomen en zo werkt 't inderdaad. Bedankt voor de hulp! Nu een nieuwe trigger spring regelen.