Tornado inpackt grenade ervaringen?

Rens Ruigrok

Well-Known Member
8 jul 2017
302
103
Trophies
10
Ik kreeg de vraag of ik voor mijn zwager waar ik samen mee airsoft een kado kon verzinen voor zijn verjaardag.

Nu was mijn oog gevellen op de tornado inpackt grenades en vroeg ik me af of er hier nog mensen zijn met ervaring hiermee?

Groeten rens!

Tornado's worden een soort van gedoogd in Nederland. Er is een keer een airsofter mee voor de rechter gekomen, en die zaak heeft 'ie gewonnen. Echter, het is nog niet officieel zo doorgevoerd dat ze toegestaan zijn.

Als je ermee dus voor de rechter komt, zul je 'm waarschijnlijk ook winnen wegens Jurisprudentie, maar dat is voor mij de gok nog niet waard. Verder had je Tornado's waarbij er bb's uit kwamen, echter die zijn volgens mij van de markt gehaald wegens - voor mij - onverklaarbare redenen.

Tegenwoordig zie ik Bangers; die vul je met greengas, en die geven een knal, je bent alleen per keer dat 'ie banged een velletje folie kwijt (of je maakt 't zelf), wat in de loop der maanden best prijzig gaat worden.

Volgens mij is dit het verhaal zo'n beetje. Als ik iets verkeerd zeg, graag corrigeren! ;)

• Leuk
Waarderingen: Jan
Bangers mogen volgens mij niet eens, maar dat weet ik ook niet zeker. Ik vind ze te duur gezien ze niet heel effectief zijn en ze slecht te voelen waardoor de helft zijn hit niet neemt. Leuk voor die ene keer in cqb maar daar houdt het wel op.
Daarbij idd ze zijn gedoogd, niet legaal.

Ik vorige week 2 Tornado Impacts gekocht! Het is erg leuk speelgoed en gaat je in het spel op sommige momenten goed helpen. Er zitten wel een aantal nadelen aan ze zijn niet nieuw te krijgen, omdat ze niet meer gemaakt worden. Dus reserve onderdelen moeten vanuit america komen en dus behoorlijk prijzig. De tornado's zelf kan je nog wel kopen via airsoft facebook/marktplaats, maar dan is het altijd een gok of ze het nog goed doen.

En zoals Joris al zei, ze zijn officieel niet legaal in nederland, Daarom mag je ze ook niet op elk veld gebruiken.

Laatst bewerkt:
Ik vorige week 2 Tornado Impacts gekocht! Het is erg leuk speelgoed en gaat je in het spel op sommige momenten goed helpen. Er zitten wel een aantal nadelen aan ze zijn niet nieuw te krijgen, omdat ze niet meer gemaakt worden. Dus reserve onderdelen moeten vanuit america komen en dus behoorlijk prijzig. De tornado's zelf kan je nog wel kopen via airsoft facebook/marktplaats, maar dan is het altijd een gok of ze het nog goed doen.

En zoals Joris al zei, ze zijn officieel niet legaal in nederland, Daarom mag je ze ook niet op elk veld gebruiken.

A ze worden niet meer gemaakt. Dat verklaar waarom ze eigelijk niet te vinden zijn. Mja ik ga de gok niet wagen met 2de hansjes zoeken dan moet ik wat nieuws gaan verzinnen crap;)

Iemand nog leuke ideen? Hij speelt met een krytac pdw dus een site arm gaan voor hem niet heel veel toevoegen ben ik bang

Het kado komt van zn vrouw dus het budget is goed ruim aangezien dus dat zijn heel veel patches;) en een pdw heedt niet zo veel plek voor attachments;)

Ik weet natuurlijk niet wat je maat al heeft. Misschien een radio met headset en PTT? Of een scope voor op de PDW, als ik dat zou krijgen ben ik altijd blij :)

Er zit al een goede red dot op:)

Dan word het yoch weer kijken naar de TM hi capa 5.1 maar ik ben bang dat ik die niet kan kopen en hem vervolgens weg kan geven .....

Er zit al een goede red dot op:)

Dan word het yoch weer kijken naar de TM hi capa 5.1 maar ik ben bang dat ik die niet kan kopen en hem vervolgens weg kan geven .....

Als jij een NABV-pas hebt mag je 'm gewoon kopen, en als jij 'm vervolgens verkoopt aan iemand (of cadeau doet) met NABV, is er niets aan de hand. Heel officieel mag de vriendin 'm niet vasthouden dus zou hij in de doos moeten als zij 'm geeft.

Ik denk dat Rens bedoelt dat hij dan zelf de Hi-Capa wilt gaan houden.