Trophies!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Jawel!

De trophies zijn terug, nouja, bijna dan! Ik heb net een eerste lading toegevoegd maar het is nog niet af. Bij de ACN leden wist ik redelijk wie welke "rang" heeft gehad tijdens een skirm (squad member, squad leader, PL of zelfs CO).

Maar bij de rest van de bezoekers op dit forum weet ik het niet meer jammer genoeg. Als je de trophies tof vindt, laat vooral weten welke trophies je had op het oude forum. Dan voeg ik ze weer toe aan je naam zodra ze in het systeem staan.

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
@Redrum Als je je profiel invult krijg je die als het goed is, automatisch met dit fantastische systeem ;)

@Redrum Als je je profiel invult krijg je die als het goed is, automatisch met dit fantastische systeem ;)

Dan weet ik niet waar je bedoeld...ik heb wat spullen ingevuld, maar heb nu maar 3 badges....had sowiezo de rus gear badge...de rest weet ik niet meer

Bij mij komt de rusgear badge ook niet en ik heb alles ingevuld.
Ik had ook de "terug uit de dood" en een technische badge over een replay in het subforum voor technische hulp. Ik dacht ook een "handig" badge te hebben, maar geen idee of die bestond.

Hmmm!! Dan moet ik zo nog even naar de rusgear kijken. Ik zie bij redrum wel de wo2 badge staan dus die werkt wel :)

Edit:
Stond niet goed ingesteld. Zou nu vanzelf op jullie profiel moeten komen ^_^

• Leuk
Waarderingen: ChaoSState en Redrum
Ik mis nog :
Assault
Support
Sniper
Tactical beard
The Horror
Game Master
Review

Wauw Sander,wat een geheugen heb je! :)
Die waren al uit mijn geheugen verdwenen,nice.:D

Oh er waren er nog meer, zoals sinterklaas, Halloween, kerst, oud en nieuw.
En dan nog wat welke functies verdwenen zijn.
10x juiste antwoord, 1 tot en met 150x handig.
Etc etc.

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
Ik mis nog:
Assault
Support
Tactical beard
Game Master
medic
squad member
Knifed
Knife kill
sinterklaas
kerst
oud en nieuw
halloween
juiste antwoord
kapotte replica
eerste review
een gezicht
warm welkom
back from the dead
50 x handig
aandachtstrekker(geloof ik dat het heette als je iemand had getagd)

Ik mis nog:
sinterklaas
kerst
oud en nieuw
halloween
juiste antwoord
eerste review
een gezicht
warm welkom
back from the dead

Ps @manderspaul kapotte replica? Die ken ik niet

Ja, dat was een badge die je kreeg als je een keer iets in technische hulp had gepost.(oftewel wanneer je met een kapotte replica zat)

Allright! Alle trophies zijn nu toegevoegd waar ik kon. Handig, kapotte replica en een gezicht komen in de toekomst nog. Daar moet ik voor gaan programmeren waar ik nu geen zin in heb ;)

Ik hoor graag van anderen als ze nog trophies missen.

@manderspaul Alles wat ik kon toevoegen op jouw naam heb ik gedaan. Sinterklaas en kerst etc. komt dit jaar gewoon weer langs.

@Toothpick Jammer genoeg zijn bijna al jouw missende trophies de trophies die niet meer in dit systeem kunnen. Volgens mij had je ook squad member en assault toch?

Squad member niet gehad. Moest je acn lid voor zijn volgens mij.
assault wel.

Ik moet alleen nog andere schoenen en dan kan ik voor de "british" thropie gaan.
(Als ware fan van het britse leger loop je niet alleen met britse camo. Ook bezit je een SA80 of nog beter meerdere).