Trophies!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Goed idee om die specifiek te maken :) Voor squad member hoef je geen lid te zijn. Mee draaien in een ACN squad is voldoende ^_^

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Dan wil ik hem ook graag claimen. Op bunker Hill van 27 augustus heb ik met Vladimir en Lotte in een squad meegedaan. Of moet het 100% ACN zijn?

• Leuk
Waarderingen: Vladimir en Jan
Nice! Nee hoor :) Was in eerste instantie het idee dat het meerendeel acn was. Maar dat is al lang niet meer van toepassing ^_^

• Leuk
Waarderingen: Vladimir en Toothpick
En sq leader dan @Jan ? Die wel alleen acn? Zoniet dan heb ik daar ook"recht" op nav laatste BH skirm.

En sq leader dan @Jan ? Die wel alleen acn? Zoniet dan heb ik daar ook"recht" op nav laatste BH skirm.
Squad leader is wel iets strenger. Daar wil ik het grootste gedeelte acn lid van hebben. Gebruiken we namelijk ook om bij te houden wie sl kan zijn tijdens skirms ^_^

• Leuk
Uhh @Jan ik zie dat mij wo2 badge verdwenen is....terwijl ik toch echt ee volledige wo2 loadout heb ;-)

Uhh @Jan ik zie dat mij wo2 badge verdwenen is....terwijl ik toch echt ee volledige wo2 loadout heb ;-)
Hmmmm!! De Russische heb je nog wel zie ik. En je hebt wo2 nog aangevinkt op je profiel, dus het zou moeten werken. Vreemd! Ik kijk er later naar. Moet vanavond werken :)

• Leuk
Waarderingen: Redrum
Is toegevoegd, je naam staat op de lijst van eigenaren, maar is zo te zien niet uitgereikt! Ik ga er naar kijken

• Leuk
Waarderingen: campesteijn
@Jan klopt het dat ik de wo2 badge nog niet heb gekregen? Ik zie hem namelijk nog steeds niet

@Redrum , heb je een mooie WWII outfit en replica's dan? Nice! #foto!
haha Dat moet jij weten na zondag ;-) Ik was degene die helemaal uit ze broek scheurde hahahaha
even gauw een foto van mij van zondag :P

Bijlagen

• 14344336_317082821986218_9079631536201486823_n.jpg
    14344336_317082821986218_9079631536201486823_n.jpg
    114,5 KB · Weergaven: 283
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn en Vladimir
oh ja hahahahahahh zag er goed uit trouwens!
@Jan ik kan je zeggen deze knaap heeft zeker een mooie wwII outfit!
#uitdelen die trophie!

• Leuk
Aanvinken in je profiel, dan moet ie uitgereikt worden!